Handlet litt mer

flexibath_rosa-1_m.jpg

http://www.kidsa.no/Flexibath-Rosa/Rod-Sammenleggbar-Badebalje

HER!
Takk... Den var jo bare drit kul da.... Må ha sånn på vårt bitte lille bad....

De så jo kjempe stilig ut! Spesielt det hvite rektangulære!

Så fint tøy :) må også få handlet noe ull :)

Har også handlet det badekaret, men kjøpte med den spedbarnsdelen og, den "stolen" :)

Kjempefine ullklær og, har noe sommerull vi og, tror det blir behagelig å sløve i skyggen utover sommeren med også. Tynt og lett :)

Vi har ikea kar fra sist gang, men kmmer til å kjøpe sånn sammenleggbart for å spare plass.. Aner ikke hvorfor jeg ikke har gjort det før..

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Tror kanskje de er ganske like da. Men Dette er jo firkanta, så man får brukt mer av plassen den tar, hvis du skjønner?

39 x 66 x 24 cm
Skjønner;) kan vise målene til mannen i kveld så har han vel en viss formening;)

Vi har ikea kar fra sist gang, men kmmer til å kjøpe sånn sammenleggbart for å spare plass.. Aner ikke hvorfor jeg ikke har gjort det før..

Sitter med samme tanke..
Jeg har grudd meg til å ta frem stampen igjen jeg, vi har så lite bad.... Angrer på vi ikke utvida da vi kjøpte huset....

Det geniale er jo at med sammenleggbart kan en drasse det med seg overalt.... Geniale oppfinnelse....

Har også handlet det badekaret, men kjøpte med den spedbarnsdelen og, den "stolen" :)

Kjempefine ullklær og, har noe sommerull vi og, tror det blir behagelig å sløve i skyggen utover sommeren med også. Tynt og lett :)
Ja de hadde ikke den inne det spedbarnssettet, så jeg har bestilt det også skal jeg hente når det kommer inn! :)

Ja, ull er gull :D

Ja det er så praktisk! Vi får pakket det sammen et sted som ellers ville stått tomt bak noen bokser i stellebordet! Kjempe praktisk!

Sitter med samme tanke..
Jeg har grudd meg til å ta frem stampen igjen jeg, vi har så lite bad.... Angrer på vi ikke utvida da vi kjøpte huset....

Det geniale er jo at med sammenleggbart kan en drasse det med seg overalt.... Geniale oppfinnelse....

Det er Stokke som har funnet den opp! Det er noen smarte folk som finner opp ting der altså!

Nå har jeg vært å kjøpt sammenleggbar stamp og newborn settet til tripp trappen :D superfornøyd..

Back
Topp