Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk... Den var jo bare drit kul da.... Må ha sånn på vårt bitte lille bad....
De har rosa på jollyroomTror jeg må søke litt på nett, kan jo være den kan bestilles i rosa..... Fikk liksom bare veldig lyst på rosa...![]()
haha ja! Den var faktisk knall-tøff!Takk... Den var jo bare drit kul da.... Må ha sånn på vårt bitte lille bad....
Der var de jo tilogmed billigere.... ;-)De har rosa på jollyroom![]()
SkjønnerTror kanskje de er ganske like da. Men Dette er jo firkanta, så man får brukt mer av plassen den tar, hvis du skjønner?
39 x 66 x 24 cm
Sitter med samme tanke..Vi har ikea kar fra sist gang, men kmmer til å kjøpe sånn sammenleggbart for å spare plass.. Aner ikke hvorfor jeg ikke har gjort det før..
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Det var så deilig sen ulla jeg kjøpte! Myk og god!Så fint tøymå også få handlet noe ull
![]()
Ja de hadde ikke den inne det spedbarnssettet, så jeg har bestilt det også skal jeg hente når det kommer inn!Har også handlet det badekaret, men kjøpte med den spedbarnsdelen og, den "stolen"![]()
Kjempefine ullklær og, har noe sommerull vi og, tror det blir behagelig å sløve i skyggen utover sommeren med også. Tynt og lett![]()
Ja det er så praktisk! Vi får pakket det sammen et sted som ellers ville stått tomt bak noen bokser i stellebordet! Kjempe praktisk!Vi har ikea kar fra sist gang, men kmmer til å kjøpe sånn sammenleggbart for å spare plass.. Aner ikke hvorfor jeg ikke har gjort det før..
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Sitter med samme tanke..
Jeg har grudd meg til å ta frem stampen igjen jeg, vi har så lite bad.... Angrer på vi ikke utvida da vi kjøpte huset....
Det geniale er jo at med sammenleggbart kan en drasse det med seg overalt.... Geniale oppfinnelse....
Vi har lite bad så dette er genialt... Jei.... Har de rosa...???
Seriøst??Jeg så de badekarene på ebay faktisk. Til under halvparten av prisen.