Handler du brukt?

Lurer på å kjøpe en joggevogn på finn...må se litt...

Jo tripp trapp har jeg også kjøpt på Finn! Og takboks! Kom jeg på :)

Har arvet og kjøpt mye brukt :) klær, utstyr, leker osv :) og har bare gode erfaringer så langt! Kjøper mest via lokale facebookgrupper :)

Vi handler masse brukt, både til lille og til leiligheten :) jeg elsker gamle ting og har litt en litt retro stil blandet med litt vintagefunn. Har bare blitt til at jeg kjøper det meste brukt nå. Da trenger jeg ikke få dårlig samvittighet hvis det blir lite brukt også er det jo så koselig å sitte å tenke på hva tingene er blitt brukt til tidligere og alle de fine stundene klærne har vært en del av! Også sparer jeg mye penger som kan settes av til andre ting og opplevelser. Har også vært utrolig heldig å få/få låne utstyr fra både slekt, venner og naboer

Handler ikke så mye brukt, men arver mye. Søskenbarna til mannen har barn i samme alder som oss, noen mnd større. Så søskenbarnet i sør sender klærne til søskenbarnet i nord, som sender det til oss som bor mitt på. Nå skal søskenbarnet i sør ha barn til sommeren så vi sender da til hun det som lillegutt har vokst ut av ☺ er så kjekt med arve klær ☺

Har kjøpt en del brukte babyklær på facebook og på et lokalt bruktsalg :)

Back
Topp