Handler du brukt?

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Handler du brukte klær til barnet/barna?
På finn , Fretex osv? :)

Nei, det er jeg dårlig på. Tenker ofte jeg skal være flinkere til å handle brukt men det blir liksom aldri noe av.

Hender jeg kjøper på finn :) men ikke fra Fretex.
Det er alltid ytterdresser/jakker.

Handler ikke på fretex, vet ikke hvor i byen det fins eller om det i det hele tatt fins:P men kjøper spesielt baby tøy på finn/face. Ikke så mye men der hender :P

Ikke på Fretex (fordi det er sykt dyrt, og vi ikke har det her hvor vi bor), men på Finn, Facebook o.l, ja, absolutt. :)

Kan gjøre mange kupp ;)Og ikke minst bra med gjenbruk!:D

Ja, det er helt sikkert! Burde absolutt vært flinkere!
Her om dagen kjøpte vi en utedress til mini på polern o pyret for 599. Da jeg kom hjem satt jeg på Finn og kom tilfeldigvis over akkurat samme dress, samme str, ubrukt og til 200 kr. Den var bare 2 minutter unna. :wtf::eek: Forhåpentligvis en lærepenge!

Er du flink til å handle brukt? :)

Ja, det er helt sikkert! Burde absolutt vært flinkere!
Her om dagen kjøpte vi en utedress til mini på polern o pyret for 599. Da jeg kom hjem satt jeg på Finn og kom tilfeldigvis over akkurat samme dress, samme str, ubrukt og til 200 kr. Den var bare 2 minutter unna. :wtf::eek: Forhåpentligvis en lærepenge!

Er du flink til å handle brukt? :)
Åh, da hadde jeg blitt småsur:p
Kjøpt en reimatec vinterdress i dag, prislappen var fortsatt på og fikk den for 200kr...:eek::D
Har også kjøpt noe ytterklær som jakke og fleece før.

Har ikke handlet noe på Fretex selv, generelt overpriset syns jeg.

Absolutt! Eg tenker at det er like bra vist klærne ennå er hele og fine. Miljøvennlig er det også og du kan være helt sikker på at du ikke støtter noe barnearbeid

Vi arver litt og jeg har kjøpt mye brukt eller på fretex. Fretexbutikken her i byen syns jeg er kjempefin og jeg syns ikke de er overpriset i det hele tatt, 20 kr for en lite brukt body. Kjøper selvfølgelig bare det som er pent eller kvalitetsklær til en billigere penge.

Kan handle på finn eller face, men ikke i bruktbutikk. Ikke fordi jeg har noe imot å kjøpe klær på bruktbutikk, men når jeg er på fretex e.l. så er det gjerne for å se etter helt andre ting enn klær :P

Handler ikke på fretex, vet ikke hvor i byen det fins eller om det i det hele tatt fins:P men kjøper spesielt baby tøy på finn/face. Ikke så mye men der hender :P
Er vel fretex som holder til i repslagergata der, rett bortafor skate-parken nede ved tistasenteret liksom..? Ellers er det jo bruktbutikker både på nordsiden og sørsiden av byen :)

Vi arver litt og jeg har kjøpt mye brukt eller på fretex. Fretexbutikken her i byen syns jeg er kjempefin og jeg syns ikke de er overpriset i det hele tatt, 20 kr for en lite brukt body. Kjøper selvfølgelig bare det som er pent eller kvalitetsklær til en billigere penge.
Okei, så bra . Her er alt jeg har sett vært overpriset i forhold til utseende og kvalitet syns jeg

Er vel fretex som holder til i repslagergata der, rett bortafor skate-parken nede ved tistasenteret liksom..? Ellers er det jo bruktbutikker både på nordsiden og sørsiden av byen :)
Jo brukt butikker vet jeg det er litt av:P visste faktisk ikke at det var fretex. Har jo vært endel inne i dem, men aldri for og lete barneklær:) ser mest etter brukte møbler og sånt :)

Kan nok bli flinkere på det, men har handlet litt på Finn :) søskenvogn, lekegrind.. Og ene sprinkelsenga fikk vi gratis på Finn :)

Nesten alt jeg har av klær er kjøpt eller fått brukt ! ^^ har spart masse penger på det !! :-)
Og alle dyre ting som lekegrind, vippestol, tripp trapp og newborn sete er kjøpt brukt ^^ bare to vogner og bilsete som vi har kjøpt nytt! :-P

Back
Topp