Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, det er jeg dårlig på. Tenker ofte jeg skal være flinkere til å handle brukt men det blir liksom aldri noe av.
Kan gjøre mange kuppOg ikke minst bra med gjenbruk!
![]()

Åh, da hadde jeg blitt småsurJa, det er helt sikkert! Burde absolutt vært flinkere!
Her om dagen kjøpte vi en utedress til mini på polern o pyret for 599. Da jeg kom hjem satt jeg på Finn og kom tilfeldigvis over akkurat samme dress, samme str, ubrukt og til 200 kr. Den var bare 2 minutter unna.Forhåpentligvis en lærepenge!
Er du flink til å handle brukt?![]()
Er vel fretex som holder til i repslagergata der, rett bortafor skate-parken nede ved tistasenteret liksom..? Ellers er det jo bruktbutikker både på nordsiden og sørsiden av byenHandler ikke på fretex, vet ikke hvor i byen det fins eller om det i det hele tatt finsmen kjøper spesielt baby tøy på finn/face. Ikke så mye men der hender
![]()
Okei, så bra . Her er alt jeg har sett vært overpriset i forhold til utseende og kvalitet syns jegVi arver litt og jeg har kjøpt mye brukt eller på fretex. Fretexbutikken her i byen syns jeg er kjempefin og jeg syns ikke de er overpriset i det hele tatt, 20 kr for en lite brukt body. Kjøper selvfølgelig bare det som er pent eller kvalitetsklær til en billigere penge.
Jo brukt butikker vet jeg det er litt avEr vel fretex som holder til i repslagergata der, rett bortafor skate-parken nede ved tistasenteret liksom..? Ellers er det jo bruktbutikker både på nordsiden og sørsiden av byen![]()
Samme herJo brukt butikker vet jeg det er litt avvisste faktisk ikke at det var fretex. Har jo vært endel inne i dem, men aldri for og lete barneklær
ser mest etter brukte møbler og sånt
![]()