Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, ja det går vell litt av det, ikke det mest spennende å handle inn daGulpekluter! Hehe. Jeg har helt ærlig ikke begynt å tenke på det![]()
Hehe, ja det går vell litt av det, ikke det mest spennende å handle inn da![]()
Ja, hadde vært gøy med ny vogn, men jeg vurderer litt å bruke den gamle simo vognen søsteren min hadde, den er fra midten av 90 tallet men er veldig klassiskNei ikke akkurathehe. Gleder meg til jeg skal velge vogn jeg
![]()
Auch...takk for tipsJeg skal hvertfall ha brystpumpe, ammeskjold og en god salve klart
Ikke alle som gidder å kjøpe inn det. Men for meg har det vært gull verdt med begge. Hadde jeg ikke hatt det så vet jeg ikke hva jeg hadde gjort
Når nipplene er så såre at de blør så er det veldig greit å ha i hus
(ikke akkurat til babyen da men)
Auch...takk for tips![]()
Ja, jeg vil også prøve å kjøpe minst mulig og gjenbruke, samtidig kjenner jeg det er vanskelig å gå forbi en søt body el. for tiden spesielt når det er salgVi skal handle så lite som mulig. Blir en gjenbruksbaby.![]()
Skal kjøpe joggevogn da.![]()
Aldri hørt om noen som håndmelker, de elektriske virker praktiske ut synes jeg, bare plug and playDet er ganske auch jaOg melkespreng i tillegg gjør det ikke noe bedre, haha!
Noen håndmelker jo, men jeg har alltid syntes det har vært best med pumpe![]()
Aldri hørt om noen som håndmelker, de elektriske virker praktiske ut synes jeg, bare plug and play![]()
Det samme sier jeg, mer praktisk med en jente nå!Jeg har det meste fra før, men denne gangen har jeg bestemt meg for å ha "bedside crib"Hadde ikke vugge eller noe til storesøster, så hun sov i babynest mellom oss i senga i starten, og det ble så trangt.
Av praktiske årsaker hadde det vært fint med en jente til, for jeg har så mye rosa utstyr![]()
Min mor har spart på ALT fra vi var små så mener hun både har vugge, kurv og sprinkelsengJeg har det meste fra før, men denne gangen har jeg bestemt meg for å ha "bedside crib"Hadde ikke vugge eller noe til storesøster, så hun sov i babynest mellom oss i senga i starten, og det ble så trangt.
Av praktiske årsaker hadde det vært fint med en jente til, for jeg har så mye rosa utstyr![]()
Hva er bugaboo donkeyHar klær fra jenta vår, men hvis det blir gutt må vi handle mer. Skal også kjøpe bugaboo donkey, bare venter litt til så det er sikrere. Ellers er det mammaklær til meg da.. Kjøpte en fin og løs mammabukse i går og herlighet det var deilig! Skal bare gå i den. Magen presser sånn og er oppblåst. Kjenner at ting er på gang![]()
En heit søskenvognHva er bugaboo donkey?
Hehe, okiEn heit søskenvogn![]()