Handleliste til babyen :D

Rog90

Glad i forumet
Jeg kribler etter å få gjort ting klar for den lille allerede :D Leser forskjellige forslag til handlelister, men de er ganske forskjellige. Lurer derfor på hvordan deres handleliste ser ut og om det er det noe spesielt dere bare MÅ ha :) Når begynner dere å handle inn :)?

Gulpekluter! Hehe. Jeg har helt ærlig ikke begynt å tenke på det :p

Jeg skal hvertfall ha brystpumpe, ammeskjold og en god salve klart :p
Ikke alle som gidder å kjøpe inn det. Men for meg har det vært gull verdt med begge. Hadde jeg ikke hatt det så vet jeg ikke hva jeg hadde gjort :)
Når nipplene er så såre at de blør så er det veldig greit å ha i hus :)
(ikke akkurat til babyen da men :P )

Nei ikke akkurat :p hehe. Gleder meg til jeg skal velge vogn jeg :)
Ja, hadde vært gøy med ny vogn, men jeg vurderer litt å bruke den gamle simo vognen søsteren min hadde, den er fra midten av 90 tallet men er veldig klassisk :) Problemet er bare at jeg ikke husker om den er fin i standen, og kan jo ikke akkurat spør min mor heller for da legger hun vell sammen to og to :D

Jeg skal hvertfall ha brystpumpe, ammeskjold og en god salve klart :p
Ikke alle som gidder å kjøpe inn det. Men for meg har det vært gull verdt med begge. Hadde jeg ikke hatt det så vet jeg ikke hva jeg hadde gjort :)
Når nipplene er så såre at de blør så er det veldig greit å ha i hus :)
(ikke akkurat til babyen da men :P )
Auch...takk for tips :D

Vi skal handle så lite som mulig. Blir en gjenbruksbaby. ❤️❤️

Skal kjøpe joggevogn da. :D

Kjenner "nesting" følelsen er i gang. Tenkte liksom være med avslappa med det denne gangen..yeah right..hi hi..er jo kjempe gøy planlegge og ønske seg. Men skal holde meg i skinnet en stund til. Men morro sjekke litt på nett osv da

Jeg har det meste fra før, men denne gangen har jeg bestemt meg for å ha "bedside crib" :) Hadde ikke vugge eller noe til storesøster, så hun sov i babynest mellom oss i senga i starten, og det ble så trangt.

Av praktiske årsaker hadde det vært fint med en jente til, for jeg har så mye rosa utstyr :p

Har klær fra jenta vår, men hvis det blir gutt må vi handle mer. Skal også kjøpe bugaboo donkey, bare venter litt til så det er sikrere. Ellers er det mammaklær til meg da.. Kjøpte en fin og løs mammabukse i går og herlighet det var deilig! Skal bare gå i den. Magen presser sånn og er oppblåst. Kjenner at ting er på gang :P

Jeg har det meste fra før, men denne gangen har jeg bestemt meg for å ha "bedside crib" :) Hadde ikke vugge eller noe til storesøster, så hun sov i babynest mellom oss i senga i starten, og det ble så trangt.

Av praktiske årsaker hadde det vært fint med en jente til, for jeg har så mye rosa utstyr :p
Det samme sier jeg, mer praktisk med en jente nå! :P Det blir to tette her, og to jenter leker vel bedre sammen enn en jente og en gutt. Så får gutta komme om noen år.

Min mor har spart på ALT fra vi var små så mener hun både har vugge, kurv og sprinkelseng :D

Har klær fra jenta vår, men hvis det blir gutt må vi handle mer. Skal også kjøpe bugaboo donkey, bare venter litt til så det er sikrere. Ellers er det mammaklær til meg da.. Kjøpte en fin og løs mammabukse i går og herlighet det var deilig! Skal bare gå i den. Magen presser sånn og er oppblåst. Kjenner at ting er på gang :P
Hva er bugaboo donkey :D?

Back
Topp