Handleliste til baby!

Vi har en fra før så har det meste.. Vi har allerede kjøpt newborn setet på tilbud da -det var en av de tingene jeg angret på at vi ikke kjøpte sist.. :) ellers dukker det nok sikkert opp noe etterhvert :)
 
Vi skal kun kjøpe nytt babysete til bilen..
Var veldig tungt det sete vi hadde til nr 1 og jeg sleit meg helt ut etter ks med det så det solgte vi da vi var ferdig med det..

Blir selvfølgelig litt klær, særlig om dette blir gutt..
 
Jeg er nok en av de som ikke anbefaler å hamstre klær i str 50. Mine barn var hhv 53 og 54 når de kom til verden så alt i str 50 var for kort for de. Hadde veldig lite i str 50, så var ikke noe problem, men var litt trist at den fine sparkebuksa vi skulle hatt på hjem fra sykehuset måtte av like fort som den kom på... Ga bort alt i str 50 til første jeg kjente som skulle ha barn.

Men om man ikke har fått barn før og derfor ikke har noen formening om om man får store eller små barn kan det være lurt med minst et skift i str 50 også sånn at babyen ikke må ha på klær den drukner helt i ;)

Vi har det meste fra de to første, det eneste "dyre" jeg tror jeg kommer til å ønske meg denne gangen er en babycall. Vi har oppholdt oss på samme etasje som babyen etter at den er lagt hittil, men nå håper jeg at vi blir ferdige med annen etasje til babyen blir født og da kan det nok hende mer enn en gang at babyen sover oppe og jeg holder på nede på kjøkkenet f eks. Da vil jeg ha babycall så jeg er sikker på at jeg hører babyen hvis det er noe.
 
Her har vi nøytrale klær helt nede i str 44 etter førstemann.. Dette er klær familie kom med på sykehuset første uka..
 
Eg har ganska mye fra gutten.. Men visst de blir jenta så må ng eg køpa en del nya klær.. Pink love it.
Blir ny syskonvogn. Ellers så har vi de meste.
 
Back
Topp