Handle med kuponger

Har sett noen episoder, og skal ærlig innrømme at jeg syntes det er dårlig gjort vi ikke har denne ordningen her i Norge. Tenk alle vanskeligstilte som kunne fått det mye bedre med kuponger
 
Ja på noe, men de syke samlerne der borte har jo egne garasjer og kjellere som de oppbevarer varene på.
Hva skal jeg med 10 Shampo flasker eller en kasse makaroni ?

Så hadde nok "handlet " bevisst og normalt.
 
Jeg ville brukt sunn fornuft og brukt kuponger på ting jeg faktisk trenger :) Men hadde ikke hatt enorme lagre med tannkrem for 10 år, mer brus enn man kan drikke et helt liv og nok dopapir til å kunne forsyne hele gata med f.eks. :p
 
Njaaaa. Bruker jo som oftest de i Coop-appen, men jeg hadde nok glemt det vekk 9 av 10 ganger (og ikke planlagt sånn som TS nei :p)
 
Jeg hadde nok gått bananas og endt opp med mye vi ikke egentlig trenger:D Hadde vært moro da:p
 
Antageligvis hadde jeg vel rotet bort kupongene, eller glemt at jeg hadde de :hilarious: Litt sånn som feks kaffekortene mine, bleieavtalekortene mine osv :p Så tviler på at jeg hadde blitt den største kupongdronninga :p
 
Definitivt!
Digger det programmet, hadde lett blitt en crazy coupon-mama med eget supermarked i boden :laughing002
 
Back
Topp