Handle med kuponger

R

RoseBusk

Guest
Om vi hadde hatt kupongordning her til lands slik de har i usa, hadde du vært kupongdronning da? Ser på Extreme couponing nå og de damene er herlig gale.sparer sykt mye penger. jeg hadde vært helt loco-bananas-psyko-kupong dame om vi hadde hatt slikt her :anyone:smiley-angry026
 
Gatantert :knegg: Og jeg hadde elsket det :book1
Følger alltid med på tilbud og handler etter dem og bruker rabattkuponger fra Coop ol. hvis det gir meg et godt tilbud.. syns det er gøy å få pengene til å strekke lengst mulig :thumleft
 
Coop har jo kuponger. Er medlem der med app så får kuponger ganske ofte. Litt praktisk innimellom. Får ofte gratis melk så får vel ta det som at vi kjøper veldig mye melk.
 
Vet ikke gitt, kunne vel alltids prøvd. Men da ikke så ekstremt som i USA. Syns de tar mye unødvendig også med seg jeg :p Vil nå ha med varer jeg bruker også. Ikke bare fordi det var kupong på det og det skal stå stabla pent i en garasje som nå er blitt ett lager. Bilen får stå ute i frosten heller liksom :p
 
Hadde nok samlet og brukt en del ja, men ikke på lagt nær så ekstremt som i USA. Bruker coop sine :)
 
Kanskje ikke sp ekstremt men liker å spare penger sp hadde nok brukt der ja:)
 
Jeg lurer litt på hva de skal med 72 bodylotion og 45 pakker med stivelse.
De handler utrolig store mengder med mye rart, jeg ville aldri klart å bruke det opp på en fornuftig tid.
 
Jeg er for distré til å klare å gjennomføre slikt.. det er såvidt jeg husker lommeboka når jeg går fra bilen og inn i butikken :smiley-ashamed005
 
Hadde ikke gått crazy bananas, men ja hadde nok brukt kuponger.
 
Bruker Coop sine kuponger, dvs jeg aktiviserer dem også slår de ut som passer seg når jeg handler glemmer ofte hva de er...
 
Ikke så ekstremt som i USA, men hadde garantert brukt det.
 
Jeg synes det er stress med kuponger (får dem av Coop) for jeg må huske å se på dem/aktivere dem i appen.

Det jeg derimot liker KJEMPEGODT er Rema sin Æ-app. Får automatisk 10% på de ti varene vi handler mest. Null stress og sparer penger. Elsker det :D
 
Jeg hadde helt sikkert tatt totalt av. Hadde nok vært kupongdronning jeg og :laughing005

Sjekker alltid tilbudsavis og coop kuponger før jeg evt handler..
 
Handler lite på tilbud, nå er det jo rene butikkdøden i Norge. Jeg tenker det er altfor mye tilbud så butikker som ikke klarer å følge dette går konk. Så jeg er i mot tilbud hele året, og handler det jeg trenger uavhengig av tilbud eller ikke.
Aldri brukt en kupong fra Coop, har ikke lastet ned Æ appen og kommer aldri til å hamstre noe som helst :)
 
Jeg lurer litt på hva de skal med 72 bodylotion og 45 pakker med stivelse.
De handler utrolig store mengder med mye rart, jeg ville aldri klart å bruke det opp på en fornuftig tid.

Enig med deg, så liker best de som donerer store deler til de som gir ut mat til hjemløse osv.
 
Om vi hadde hatt kupongordning her til lands slik de har i usa, hadde du vært kupongdronning da? Ser på Extreme couponing nå og de damene er herlig gale.sparer sykt mye penger. jeg hadde vært helt loco-bananas-psyko-kupong dame om vi hadde hatt slikt her :anyone:smiley-angry026
Hvor så du det forresten? Gikk det på tv? :happy:
 
Back
Topp