Han vil ikke ta flaske

Tutkopp var ukult! Hyla og snudde seg etter puppen. Tror det er bedre at pappaen øver litt på den..

Problemet nå er at jeg sliter med å pumpe... :rolleyes: Jaja.. det jeg har i fryseren holder i hvert fall til en middag med jentene.

Æsj, den derre Tommy koppen gikk ikke. Får vel kanskje prøve nye typer. Har allerede prøvd 5 forskjellige flasker / smokker uten hell...

Her tar han flaske greit, men å få han til å sove uten puppen er verre. Spent på når pappen skal til pers på torsdag! :p Han fikk han til å sove da lillegutt våknet på kvelden forrige uke, men sov da kun 10min etterpå før han ville ha pupp :p

Her tar han flaske greit, men å få han til å sove uten puppen er verre. Spent på når pappen skal til pers på torsdag! :p Han fikk han til å sove da lillegutt våknet på kvelden forrige uke, men sov da kun 10min etterpå før han ville ha pupp :p
Sliter med det samme her. Men kanskje det går bedre når puppen er borte? Uansett så har hun ikke vondt. Da får hun heller skrike litt mer...

Sliter med det samme her. Men kanskje det går bedre når puppen er borte? Uansett så har hun ikke vondt. Da får hun heller skrike litt mer...

Ja, det tenker jeg også. Litt frustrasjon er det naturlig at det blir, men de må jo bare venne seg til det :)

Back
Topp