Haha Ja det bør duWææh.. to måneder? Jeg skal jo ut med jentene om to uker. Kanskje prøve flaske snart da.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha Ja det bør duWææh.. to måneder? Jeg skal jo ut med jentene om to uker. Kanskje prøve flaske snart da.
LurtJa,han tok når han var noen uker,så opprettholdt vi det ikke nok og han glemte d.Nå får han en flaske om dagen så vi ikke skal gå i samme fella
Hvilken har dere prøvd?Yay!!! Det funka supert med tutkopp når pappaen ga.
Glemte å sitere deg på forrige post..Hvilken har dere prøvd?
Vi tenkte å prøve i morgen.. hvilken type har du?Yay!!! Det funka supert med tutkopp når pappaen ga.
Den heter Mam 4mnd+. Se post over her for link.Vi tenkte å prøve i morgen.. hvilken type har du?
Aha. Glemte å oppdatere appen. Vi har en tommy tippee nå, så får vi se. Av flaskene han tok var mam de eneste, men nå fikk han jo ikke til de heller.Den heter Mam 4mnd+. Se post over her for link.
Mam startkopp
https://www.vitusapotek.no/mam-startkopp,-150-ml/p/984236
Må tygge på den for at det skal komme melk. Det passer jo biteguri perfekt!
Lykke til!Takk for tips!! Krysser fingre og tær her for dette er det som skal til
Aha. Såg grei ut den jaMam startkopp
https://www.vitusapotek.no/mam-startkopp,-150-ml/p/984236
Må tygge på den for at det skal komme melk. Det passer jo biteguri perfekt!
Lykke til!
Jeg håper fortsettelsen er like bra. Og stakkars pappaen som skal legge uten pupp... hoff.. blir vel med den ene turen ut. Haha
Oh yeah!Takk!!
Ergo, pass på å kos deg glugg i hjel!
Sliter med det samme her. Men kanskje det går bedre når puppen er borte? Uansett så har hun ikke vondt. Da får hun heller skrike litt mer...Her tar han flaske greit, men å få han til å sove uten puppen er verre. Spent på når pappen skal til pers på torsdag! Han fikk han til å sove da lillegutt våknet på kvelden forrige uke, men sov da kun 10min etterpå før han ville ha pupp
Sliter med det samme her. Men kanskje det går bedre når puppen er borte? Uansett så har hun ikke vondt. Da får hun heller skrike litt mer...