Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han har fått sukkervann når han har hatt vondt i magen, men når jeg har prøvd med det den siste uken så har ikke det vært godt nok hellerSamme her! Tok flaske som ingenting fremt til sist uke tar av og til om jeg sitter leeeenge med flaska i munnen hennes, men har måtte komme hjem fra ting da hun bare har ville ha pupp noen sier sukkervann på flasketuten, men har ikke prøvd det selv
På flasketuten eller?Her måtte d fruktmos til føre han skjønte det
Får prøve det også da Skal på kurs med jobb i 6 timer i februar. Er nødt til å være med siden de bare har det en gang i åretJepp ☺ nekta flaska i 2mnd..tilslutt gikk nuk m smokk 2 og når vi tok mos på enden så skjønte han det endelig!
Hvor lang tid tok det før det gikk?Øv hver dag ☺ vi øvde 2 ganger om dagen.så fort han ble irritert så stoppa vi og venta noen timer☺
Ok, vi øver fortsatt. Det tok litt tid første gangen, så tok han flaske i noen uker, og nå sluttet han igjen. Så nå har vi prøvd i 2 uker uten særlig resultat. Han har fått det til et par ganger, men det er helt random. Vi øver nesten hver dag og håper at det løsner...Nesten 2mnd :/ ikke veldig positivt,men noen er kjappere enn andre!
Var på besøk hos en venninne her en dag. Når jeg kom hjem hørte jeg en unge som brølgråt og pappaen satt der helt oppgitt. Hadde prøvd å gi flaske Da var klokken ca 00:00 så han burde kanskje la seg lure hvis han var trøtt nok men... Vi får prøve på nyHar du prøvd at pappan gir og du ikke er der? Gå og sett deg i ett annet rom eller noe ☺
Har prøvd nyfødt og nr 2, men det virker som det er konsistensen på tuten som ikke er så interessantHar dere regulert hullene i tuten? Jenta vår var og plutselig uinteressert og frustrert, lagde et eller to nye hull og da gikk det lettere.
Kjipt :-/ sikkert en fase som alt annet nå.... bahHar prøvd nyfødt og nr 2, men det virker som det er konsistensen på tuten som ikke er så interessant
Ja det er litt forskjellig som foregår nå tydligvisKjipt :-/ sikkert en fase som alt annet nå.... bah
Wææh.. to måneder? Jeg skal jo ut med jentene om to uker. Kanskje prøve flaske snart da.Nesten 2mnd :/ ikke veldig positivt,men noen er kjappere enn andre!