Er nok alt for tidlig å se det utenpå ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk jenter..
Dårlig med søvn inatt gitt, selv om jeg prøver å slappe av..
Ble liggende å kjenne på vondter og ubehag, og etter symptomer.. :-/
Er veldig redd det ikke skal gå bra, men er jo foreløbig ingenting som tilsier at noe er gærnt..
Hærsens ultralyd!! :-(
Tror ikke vi har det her i Gokk... :-/Ta deg en tur på privat innvendig ul, så slipper du å gå å lure
Fastlegen er gyn.Ingen gyn?
Fastlegen er gyn.
Skal tilbake neste uke. Om han ikke så noe da skulle jeg sjekkes bedre..Da er det et rart valg av han å ta utvendig ultralyd så tidlig. Ville bedt om innvendig...
Hæ?! Altså det er en grunn til at innvendig UL benyttes fram til uke 10-12. Også for å utelukke graviditet utenfor livmor. Ikke bekymre deg.på utvendig ul... :-/
Skal tilbake om en uke, men sååå urolig nå for at det er noe galt! :-(
Noen som har erfaring med utvendig så tidlig?
Var dette utvendig?Vis vedlegget 165570
Her var jeg 7+2. Som du ser lite å se, så om noen uker får du garantert se noe!
Men han så ikke noe plommesekk heller...Sniker fra september
Det er altfor tidlig jeg så bare en "kladd" og plommesekk i uke 7 til og med! Det kommer til å gå bra
Huff.. Håper dere har rett!Hæ?! Altså det er en grunn til at innvendig UL benyttes fram til uke 10-12. Også for å utelukke graviditet utenfor livmor. Ikke bekymre deg.
Det er fordi du er ekstremt tidlig hjertet begynner ikke å slå før 5+6 ca. Embryoet er jo bare 1 mm nå tror ikke man ser det engang med supertopp utstyr ikke stress, det er ikke godt for deg. Se framover til den tid når du får se en baby på ultralyd. Det går fort <3Var dette utvendig?
Han så jo ikke det sorte hulrommet(plommesekk?) engang på meg...