Han liker jo ingenting for helvete!!! (lang)

Vi hadde det akkurat slik i mange måneder. Jeg ble fortalt det var en fase, jeg hadde sta unge, det går over, slutt å stress og bla bla bla. Jeg ble gal og blir det fortsatt. Jeg føler virkelig med deg. Jeg gikk nesten i kjelleren fordi jeg ikke tok i mot eller fikk hjelp. Ville jo ikke at andre skulle ha henne når hun bare skreik. Så jeg bærte og bærte, vugget og vuget. 3 mnd gikk og det ble ikke bedre. "Luftsmertene" (brukte minifom som fungerte bra) forsvant, men ungen skreik. Fysio og kiro, hs og leger fant ikke noe. Jeg trodde heller ikke hun hadde vondt. Men jeg skjønte bare at dette er ikke normalt, så noe måtte plage henne.

For å gjøre historien en smule kortere. Vi gikk til oteopat som fant en nakkeskade og fikk en ny og blid unge etter 2 mnd med behandling. Men vi ventet altfor lenge!! Kom deg til noen som driver alternativt og finn ut av dette. Høres ikke ut som en fase for meg i hvert fall.

Og du må få avlastning! *trøsteklemmer*

ORIGINAL: ~StRaToS~

Skal ringe helsesøster  og homeopaten min som også driver med soneterapi i morgen.

ORIGINAL: Dama

Men kan du ikke bare kontakte hs og evt soneterapeut for å høre om de kan hjelpe?
Skader ikke å prøve [:)]

Har du ringt?[:)]

Huff, så utrolig dumt at gutten din skriker hele tiden!![:(][:(][:(]
Skjønner at det er veldig travelt, du har all rett til å klage!
Håper for all del at gutten roer seg snart, hvis ikke blir du jo helt utslitt!
Huff, klem!

Skulle til å ringe men så var han plutselig rolig igjen da[8|]
Han griner ikke lengre, men sutrer kun når han skal sove.
Synger da til han og han sover på 2-3 minutter.
Rare greier det derre......

ORIGINAL: LeneChr

ORIGINAL: ~StRaToS~

Skal ringe helsesøster  og homeopaten min som også driver med soneterapi i morgen.

ORIGINAL: Dama

Men kan du ikke bare kontakte hs og evt soneterapeut for å høre om de kan hjelpe?
Skader ikke å prøve [:)]

Har du ringt?[:)]

Venninna mi hadde ei jente som bare skreik og skreik og ingen fant ut hva som var gale. Hun hadde ikke noen "god" side når det gjald og ligge eller å få pupp, så det var ingen som tenkte på ryggen eller nakken, men etter et par behandlinger var ungen som en helt ny baby, og slutta å skrike.. bare et tips, jeg har stor tro på kiropraktorer. Og det er jo verdt å prøve om det koster noen kroner.. [:)] 

Back
Topp