Skrulletulla
Gift med forumet
uff,stakkars deg,må være jævlig.. Har du snakket med hs?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ~StRaToS~
hvor lenge holdt hun på da??
Og startet det fra fødselen av??
ORIGINAL: Divinity
Jeg forstår godt at du er sliten stratos! Du trenger seriøst litt avlastning, har du noen som kan hjelpe deg litt, bare trille småen en tur 2 timer om dagen. Slik at du får brukt litt tid BARE på deg selv. Ikke tenke på husrydding osv... Uansett *stor klem*
Men hvor skal jeg legge den??
I senga ved siden av han? På han et sted eller???
ORIGINAL: louis1
en ide til en varmepute som du gnikker inn med din lukt som du har varmt van i så det føles trygt`*?
ORIGINAL: mammantilbebisensin
hvor lenge holdt hun på da??
Og startet det fra fødselen av??
Ja hun var slik fra fødselen av,hun hadde også kollikk slik som gutten din men den varte i 6 mnd eller noe sånn,jo mere og bedre hun utviklet seg motorisk,jo enklere ble hun....
Husker det var skikkelig stressfaktor uansett hva jeg skulle pga at hun alltid skrek,gikk ikke an å sitte å kose seg på cafe eller gå rundt å shoppe som mange andre mødre kunne[&:] alt var bare kaos de første mnd....den verste perioden var vel til hun ble 4-5 mnd tror jeg
Helt fra hun ble født var vi nødt til å gå med henne og hele tiden vugge henne for at hun skulle være stille eller sove,og hun våknet av hver minste lille pip
Føler virkelig med deg altså![:)]
Men hvor skal jeg legge den??
I senga ved siden av han? På han et sted eller???
en ide til en varmepute som du gnikker inn med din lukt som du har varmt van i så det føles trygt`*?
jeg tror jeg ville valgt vognen så er du ikke bundt opp til og være hjemme så ville jeg lagt han ned i 12 tiden okke f om han virker trøtt sett på en cd la han hyle litt sitt der så han roer seg du må rett og slett tvinge frem en søvn rutine det gjorde jeg.
Det kan virke tøft men narn som er unerernært på søvn fungerer ikke rett og slett.
det med varmeflasken er for og simulere varmen fra din kropp legg han på siden med flasken inntil magen hans.
og kjør over dårstokken hjemme helt til han sovner . det kan ta 5 min eller 2 timer men gi ikke opp selv om dette tar noen dager du vil få et nytt liv når han endelig innfinner seg med at sånn som dette er det.

ORIGINAL: juliuspus
Min lille skatt var også sånn, men han tålte som regel at eg spiste viss eg satt med han i fanget, og han fekk mat samtidig.
Måtte begynne med MME då han var to uker, det hjalp litt på det verste nærhets/mat behovet, då greide han å sovne i vogna ute viss eg gjekk tur md han. Har stått utrolig mange timer både med å kjøre vogna over dørstokken (et håndkle eller en sko fungerer også fint), sittende med ungen i armene og sove sjølv i stolen, stått ute og kjørt over en stein til han sovnet, osv.
Kan bare trøste deg med at det går over, sjølv om det tar tid.. Forstår at det må vere utrolig tøft å ha en 3 åring i tillegg. Er 3 åringen sjalu då, det må jo vere det aller verste..
ORIGINAL: Jamu
ring helsesøster i morgen og få en hastetime hos henne for slik kan du overhode ikke ha det i lengden, det kommer til å gjøre deg fullstendig frynsete[&:] kjenner meg litt igjen i dette fra de første månedene selv om kristian ikke hadde kolikk, problemet var at han ble overtrøtt og var vanskelig for å få til å sove, bare skreik når man la han i fra seg. ikke nøl med å ringe du!!!!
ORIGINAL: Ranchi82
jeg føler virkelig med deg altså.
får vondt inni meg og ønsker jeg kunne hjelpe deg.
Gutten min hadde kolikk i ca 3mnd, og da var det KUN bæring og spesielle bevegelser som fungerte fr akl 18-23....
jeg ble helt ødelagt og gråt og gråt selv.
aner ikke hva du skal gjøre...
syns louis1 hadde mange gode råd.
bæresjal vet jeg det er mye positivt med, men i ditt tilfelle føler jeg ikke det blir det, for som du sier, du må gå og sovner han så må du være kjempe stille og ikke gjøre noe annet.
da får ikke du slappet av heller, og det er jo hele poenget med at "mor sove rnår barnet sover"
jeg gikk og til HS men fikk ikke hjelp.
bare samme svada "det ordner seg til slutt"
ja, greit nok det, mend et hjelper ikke en utslitt mor som føler hun vil kjøre hodet i veggen!!!!!!! [:@][:@][:@][:@][:@]
kanskje du skulle prøvd noe alternativt som soneterapi?
det hjalp ikke for oss da, for å være ærlig, men for noen gjør det det :)
hadde du bodd her skulle jeg hjulpt deg masse iallefall!
kan bare sende trøsteklem.