Han liker jo ingenting for helvete!!! (lang)

~StRaToS~

Forumet er livet
Kolikken har gitt seg men ungen griner jo hele tiden alikevel!!!
Han liker ikke å sove på ryggen verken i senga eller i baggen i vogna, ikke liker han Å sover på magen i baggen heller, ikke liker han å ligge nesten flat i sportsvogna (et desperat forsøk), ikke liker han å sitte i vippestolen, ikke liker han å vugge verken i den tradisjonelle vugga eller den elektriske vugga. HAN BARE GRINER HELE TIDEN!!
Det eneste han liker er i være i babybjørn`n. Ja for der får ikke mamma vondt i ryggen.
Jeg kan ikke gå turer med han uten å gå gjennom et helvete med grining, ikke kan jeg kjøre bil
med han uten å høre hylgriningen, ikke kan jeg dra på besøk og snakke i ro og fred med andre mennesker, ikke kan jeg sitte og spise i fred (må alltid springe og spise på beina med han i armene), IKKE KAN JEG GJØRE EN DRITT!!!!
Han hyler så han blir blå på tunga og leppene, så jeg kan ikke la han grine lenge.
Han sover ikke på dagen men sover kjempegodt på natta. Fra 21.00 til 09.00.
HALLO LIKSOM! Jeg kan ikke dra på shopping engang uten å ordne med barnevakt til han.
Men han har det ikke vondt. Det ser jeg jo, men jeg mistenker at han griner fordi han er overtrøtt. Han griner kun på dagen når han ikke sover.

Og jeg har faktisk en 3 åring som jeg og skal ta meg av. Det er et rent helvete når jeg skal ta med 3 åringen på barnehage på morgenen. Hyyyylgrining mens jeg løper som en galning fram og tilbake for å gjøre klar guttungen. Og den gåturen fram til barnehagen gjør meg helt svett. For han vil jo ikke i vogna si, jeg må bære han og trille vogna samtidlig som jeg skal følge gutten over til barnehagen. Og samme dritten på vei hjem igjen.
Jeg orker ikke mere hyling! Jeg vil kunne drite ferdig på do uten å måtte avbryte dritingen
fordi  junior slutter å puste p.g.a griningen hans.
Jeg tuller ikke når jeg sier at han blir blå. Leppa og tunga blir blå og han mister pusten.

Har så lyst til å grine selv ...Jeg er så oppgitt......Jeg har jo ikke noe liv....
Eneste tiden jeg kan leve normalt er når gubben er hjemme, men da er det rydding, vasking, bretting osv. Også har jeg begynt å få søvnproblemer i tillegg. Har holdt på å gå i bakken fordi jeg har vært for trøtte på dagene...

Vet ikke hvor lenge jeg orker dette.....

ORIGINAL: ~StRaToS~

Kolikken har gitt seg men ungen griner jo hele tiden alikevel!!!
Han liker ikke å sove på ryggen verken i senga eller i baggen i vogna, ikke liker han Å sover på magen i baggen heller, ikke liker han å ligge nesten flat i sportsvogna (et desperat forsøk), ikke liker han å sitte i vippestolen, ikke liker han å vugge verken i den tradisjonelle vugga eller den elektriske vugga. HAN BARE GRINER HELE TIDEN!!
Det eneste han liker er i være i babybjørn`n. Ja for der får ikke mamma vondt i ryggen.
Jeg kan ikke gå turer med han uten å gå gjennom et helvete med grining, ikke kan jeg kjøre bil
med han uten å høre hylgriningen, ikke kan jeg dra på besøk og snakke i ro og fred med andre mennesker, ikke kan jeg sitte og spise i fred (må alltid springe og spise på beina med han i armene), IKKE KAN JEG GJØRE EN DRITT!!!!
Han hyler så han blir blå på tunga og leppene, så jeg kan ikke la han grine lenge.
Han sover ikke på dagen men sover kjempegodt på natta. Fra 21.00 til 09.00.
HALLO LIKSOM! Jeg kan ikke dra på shopping engang uten å ordne med barnevakt til han[:o].
Men han har det ikke vondt. Det ser jeg jo, men jeg mistenker at han griner fordi han er overtrøtt. Han griner kun på dagen når han ikke sover.

Og jeg har faktisk en 3 åring som jeg og skal ta meg av. Det er et rent helvete når jeg skal ta med 3 åringen på barnehage på morgenen. Hyyyylgrining mens jeg løper som en galning fram og tilbake for å gjøre klar guttungen. Og den gåturen fram til barnehagen gjør meg helt svett. For han vil jo ikke i vogna si, jeg må bære han og trille vogna samtidlig som jeg skal følge gutten over til barnehagen. Og samme dritten på vei hjem igjen.
Jeg orker ikke mere hyling! Jeg vil kunne drite ferdig på do uten å måtte avbryte dritingen
fordi  junior slutter å puste p.g.a griningen hans.
Jeg tuller ikke når jeg sier at han blir blå. Leppa og tunga blir blå og han mister pusten.

Har så lyst til å grine selv ...Jeg er så oppgitt......Jeg har jo ikke noe liv....
Eneste tiden jeg kan leve normalt er når gubben er hjemme, men da er det rydding, vasking, bretting osv. Også har jeg begynt å få søvnproblemer i tillegg. Har holdt på å gå i bakken fordi jeg har vært for trøtte på dagene...

Vet ikke hvor lenge jeg orker dette.....[&o]

jeg ville kjøpt eller lånt meg en sån vugge du henger i taket og sving han ivei!!

Det er så vanskelig å bare ikke bry seg. Jeg blir skikkelig stresset.[X(]

ORIGINAL: *Reina*

Mange sympatiklemmer!!!!
Du får trøste deg med at det bare er en fase, en eller annen gang tar det slutt, i mellomtiden er det lov å bli irritert, men ikke la det gå ut over småtten. Ikke stress, ikke bli desperat og ikke vis at du blir oppgitt. Lat som ingenting når han griner, lukk ørene!

Og bruk avlastning om du har!

Dette hørtes ikke bra ut... Du burde kansje ta det opp på Hs eller hos legen om hva du skal gjøre. Ikke bra for hverken du elle nurke ditt

Uff.....jeg kjenner meg igjenn i det der,når snuppa var baby var hun sånn hun også,aldrig sov hun heller..
Kan bare trøste deg med at hun ble enklere og enklere å ha med å gjøre jo eldre hun ble.
Ellers vet jeg ikke helt hva jeg skal si,prøver å sende deg masse styrke[;)]og en trøsteklem

Søsteren min som er 16 år yngre enn meg (er derfor jeg husker dette så godt), skulle kun ha kroppskontakt HELE tiden, fra den dagen hun var født. Hun gråt og skrek hele tiden om man ikke hadde henne nær seg og gikk med henne.  Vi hadde derfor turnus i familien på å gå runder med henne i stua i babybjørn, for det var det eneste hun godtok. Om hun endelig sovnet kunne du bare glemme å kneppe av deg babybjørnen og prøve å legge henne. For da våknet hun MED EN GANG! Hun var ekstrem, og dette varte til hun var 3 mnd, da begynte det verste å avta.

Så selv om jeg ikke har en unge som er sånn som du forklarer selv, kan jeg tildels forstå hva du går igjennom nå. Mamma og stefaren min kom seg jo gjennom det på et vis, og det vil jo du også. Vet ikke hva annet jeg kan si enn at dette klarer du, stå på!!!

louis1- han liker ikke det heller.
Prøvde å legge han i en bagg mens vi svingte han fram og tilbake, men til ingen nytte.

har du sjekket om han muligens har litt dårlig pust? så han får litt panikk og derfor hyler? jeg er av den overbevisning om at ingen barn gråter sånn uten at noe er galt men det kan ta litt tid og finne utav det! hva spiser han? har du prøvd og gi han mere mat? hiver bare ut ideer altså [:)] vesla hylte som en gris helt til jeg begyne med mme da vart det tyst

uff, vennen min. Det var trsit å lese at du har det sånn. Hva om en venninne, søsteren eller mammaen din hjalp deg litt...? Du må be om hjelp før det går alt for langt. Jeg skulle gjerne hjulpet deg jeg, hadde jeg bare vært litt nærmere.
Vi hadde det sånn her også de 3 første mnd. Men Julia hodt mest på om kvelden og natten. Jeg sov nesten bare hlv sittende i sofaen med ungenpå brystet de første mnd. Men det blir bedre, tro meg. Noen ganger hjelper det bare å få sove godt ut selv, så fådg hjelp vennen.

louis1- han liker ikke det heller.
Prøvde å legge han i en bagg mens vi svingte han fram og tilbake, men til ingen nytte.

jeg kjøpte en sånn massasje babystol som man kan legge helt ned den ristet henne isøvn!!

ORIGINAL: Schmoopy

Søsteren min som er 16 år yngre enn meg (er derfor jeg husker dette så godt), skulle kun ha kroppskontakt HELE tiden, fra den dagen hun var født. Hun gråt og skrek hele tiden om man ikke hadde henne nær seg og gikk med henne.  Vi hadde derfor turnus i familien på å gå runder med henne i stua i babybjørn, for det var det eneste hun godtok. Om hun endelig sovnet kunne du bare glemme å kneppe av deg babybjørnen og prøve å legge henne. For da våknet hun MED EN GANG! Hun var ekstrem, og dette varte til hun var 3 mnd, da begynte det verste å avta.

Så selv om jeg ikke har en unge som er sånn som du forklarer selv, kan jeg tildels forstå hva du går igjennom nå. Mamma og stefaren min kom seg jo gjennom det på et vis, og det vil jo du også. Vet ikke hva annet jeg kan si enn at dette klarer du, stå på!!!

Slik er junior her og....Han har refleksene til en nyfødt. Han våkner bare han hører vannet gå fra spingen.

en ide til en varmepute som du gnikker inn med din lukt som du har varmt van i så det føles trygt`*?

Men hva hvis han bløir vant til å være i sjalet eller babybjørnen da??
Gjør ikke jeg meg selv en bjørnetjeneste???

ORIGINAL: DjevelensLilleEngel

Utrolig frustrerende med barn som er sånn! [&o]
Antagelig så er dette en fase som vil gå over av seg selv. Men hvor lang tid det tar er ikke godt å si.
Hvis jeg var deg så ville jeg investert i et bæresjal eller en active bæresele - den vanlige bæreselen tar knekken på ryggen din!!

*mange klemmer herifra*

Han hadde vel skremt vilskiten ut av twinsene dine med den hylingen sin!!

ORIGINAL: *TwinBaBe*

Nei, og nei..[:(]
Huff, og når endelig kolikken er borte, så bare fortsetter han å skrike..
hufff....
Mange trøsteklemmer fra meg!!!!

Skulle ønske jeg kunne kommet til deg og hjelpt deg på dagene...[&o]
Så kunne tvillingene lekt med han.....[8D]

hvor lenge holdt hun på da??
Og startet det fra fødselen av??

ORIGINAL: mammantilbebisensin

Uff.....jeg kjenner meg igjenn i det der,når snuppa var baby var hun sånn hun også,aldrig sov hun heller..
Kan bare trøste deg med at hun ble enklere og enklere å ha med å gjøre jo eldre hun ble.
Ellers vet jeg ikke helt hva jeg skal si,prøver å sende deg masse styrke[;)]og en trøsteklem

ORIGINAL: Schmoopy

Slik er junior her og....Han har refleksene til en nyfødt. Han våkner bare han hører vannet gå fra spingen.

Håper iallefall du får hjelp og avlastning av familie og venner, og at det snart blir bedre!!

Spiser kun mme og han spiser som en hest! Spytter ut flasker nå han er mett selv om det er mere igjen.
Jeg er også sikker på at det er noe, men vet ikke hva. Tror det er for lite søvn på dagene. Er jo våken fra 9 på morgenen på 9 på kvelden.

ORIGINAL: louis1

har du sjekket om han muligens har litt dårlig pust? så han får litt panikk og derfor hyler? jeg er av den overbevisning om at ingen barn gråter sånn uten at noe er galt men det kan ta litt tid og finne utav det! hva spiser han? har du prøvd og gi han mere mat? hiver bare ut ideer altså [:)] vesla hylte som en gris helt til jeg begyne med mme da vart det tyst

Han hadde vel skremt vilskiten ut av twinsene dine med den hylingen sin!!

Nei, og nei..[:(]
Huff, og når endelig kolikken er borte, så bare fortsetter han å skrike..
hufff....
Mange trøsteklemmer fra meg!!!!

Skulle ønske jeg kunne kommet til deg og hjelpt deg på dagene...[&o]
Så kunne tvillingene lekt med han.....[8D]

Neida!
De har gode lunger de oxo, altså!!!
Og da må jeg løpe to veier.. På en gang![:-]

jøss, hvor langt kommer du???[8D]

Men hvor skal jeg legge den??
I senga ved siden av han? På han et sted eller???

ORIGINAL: louis1

en ide til en varmepute som du gnikker inn med din lukt som du har varmt van i så det føles trygt`*?

Jeg forstår godt at du er sliten stratos! Du trenger seriøst litt avlastning, har du noen som kan hjelpe deg litt, bare trille småen en tur 2 timer om dagen. Slik at du får brukt litt tid BARE på deg selv. Ikke tenke på husrydding osv... Uansett *stor klem*

Back
Topp