Halvveis til skjult forum

LSB

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Påskekyllingene 2020
Nå har vi passert 2500 innlegg og er med det over halvveis til å kunne få skjult forum! :D
Skal vi begynne å tenke på et navn? :)

Påsken er jo i april 2020, så kanskje Påskekyllingene 2020? :p
 
Er ganske ny i det her, hva vil et skjult forum si? Skjønner at det et skjult, men hva er greia?:D

Greia er at man på et skjult forum begrenser litt hvem som får lese det som skrives. Noen ønsker gjerne ikke å dele så veldig mye på det åpne forumet, siden det lett kan leses av "hvem som helst", arbeidsgiver, nabo, andre her på forumet osv (ja, man har jo et nick, men deler man litt mye kan man risikere gjenkjennelse uansett) - mens på skjult, så er det visse krav til å få være med (og dermed lese). De kravene er ikke så fryktelig avanserte for oss som hører til her å oppfylle, men krevende nok til at andre utenforstående trolig ikke gidder å jobbe for å oppfylle dem. :D
 
Kult! Jeg stemmer også for Aprilbarna 2020.
 
Jeg likte også Påskekyllingene :love2

Eller kan det være:
Aprilknøttene2020
Aprilglede2020
Aprilbaby2020

Kan ikke noen lage en avstemming?
Så får vi skravle noe enormt fremover, så skjult snart er oppe og går :D
 
Digget Påskekyllingene2020:Heartred
 
I følge terminkalkulatoren har jeg termin på langfredag, så påskekyllingene passer vel bra :hilarious:
 
Jeg likte også Påskekyllingene :love2

Eller kan det være:
Aprilknøttene2020
Aprilglede2020
Aprilbaby2020

Kan ikke noen lage en avstemming?
Så får vi skravle noe enormt fremover, så skjult snart er oppe og går :D

Avstemning laget! Putter inn forslag der etterhvert :D
 
Noen må forresten også ta på seg ansvaret med å være tilgangsansvarlig (TGA). Noen som har lyst? Vi må ha navn og TGA klar for å få skjult forum når vi når 5000 innlegg, det må være på plass før Forumansvarlig vil lage for oss :)
 
Back
Topp