Halsbrann!

Vinterbaby15

Forelsket i forumet
Desemberglede 2015
Der har halsbrannen meld sin ankomst. Har lenge kost meg med å kunne si at formen er topp sett bort i fra bekkenløsning. Men ble veldig fort sytete når halsbrannen var et faktum. :(

Flere som plages? Noen med gode råd? :)

Hatt det siden dag 1.. :( brenner sterkt i halsen, spesielt på kveldstid. Det eneste som funker for meg er lovehearts og kald melk :) har ikke prøvd noe fra apoteket da, hører mange sier det hjelper :)

Jeg hadde en lang periode med halsbrann, og lovehearts hjalp, men jeg ble jo veldig lei lovehearts til slutt :P Var innom apoteket en dag, da kjøpte jeg noe de hadde der som skulle hjelpe, men jeg har ikke hatt halsbrann siden den dagen, og har ikke åpnet den pakken enda. Men nå har jeg i tilfelle det kommer tilbake iallefall!

Lovehearts hjelper. Er så lei av de at jeg nesten brekker meg ved tanken, men de er tross alt mindre grusomme enn de greiene man får kjøpt på apoteket. Har prøvd både reduflux, gaviscon, link og en til fra apoteket. Felles for alle er at de klistrer seg i munnen (tabelettene) eller at smaken sitter igjen selv etter tannpuss. Er ikke det at de smaker så fælt, bare at de er så tørre og ekle at det føles som å spise kritt...
Nå har jeg gått til anskaffelse av en pose med småpakker lovehearts. Kjøpt i Sverige til en slikk og ingenting. En liten pakke holder til en halsbranndemping for meg iallfall. Er vel 6-7 biter i hver pakke. Og de pakkene som blir igjen når knøtt er ute blir lørdagsgodis til ungene. Jeg har ikke spist sånne siden forrige svangerskap, og kommer nok aldri til å gjøre det etter dette.

Ja da er jeg fortsatt heldig som blir plaga først nå. :) Skal gå til innkjøp av love hearts i dag! :D Og ja gaviscon føles som kritt. Får rare grimaser når jeg tygger de. :p

Nå har den kommet hit også! Ikke i halsen enda, ligger i mellomgulvet foreløbig. Kan ha noe med at lille ligger å stanger hodet sitt opp der innimellom ;) Gaviscon funker heldigvis!

Nå har den kommet hit også! Ikke i halsen enda, ligger i mellomgulvet foreløbig. Kan ha noe med at lille ligger å stanger hodet sitt opp der innimellom ;) Gaviscon funker heldigvis!

Huffda :( Håper det ikke blir regelmessig. Foreløpig er det ikke hver dag her. :)

Åååh!! Jeg må huske å få kjøpt meg lovehearts idag!! Glemmer det hver dag også sitter jeg å plages på kvelden ;)

Har hatt det nesten hver dag den siste uka her også. Må prøve å finne ut om det er noe matvarer jeg skal unngå. Kjipt å ikke få sove på kvelden :/

Halsbrann er skikkelig kjipt! Tror eg har økt kalori inntaket voldsomt bare pga av all melken eg hiver i meg ekstra hver dag når halsbrannen starter:p Før eg legger meg om kvelden tviiiinger eg i meg ferdig mikstur av reduflux og det pleier å hjelpe, men smaker forferdelig, så derfor drikker eg melk gjennom dagen mot halsbrannen ;)

Jeg føler ofte jeg har halsbrann men lar det bare være :P spydde hver dag fra uke 6 til 26 så dette er barnemat i forhold ^^

Back
Topp