Halsbrann??

Qvini

Glad i forumet
Idag har jeg gått å vært sikkelig rar!! Følt ut som jeg har oppkast i halsen hele tiden, gulper til litt og iallefall viss jeg bøyer meg!! Fortalte det til mamma å hun bare ler og sier det er halsbrann å at jeg bare må venne meg til det for det kommer jeg til å ha masse av! Men fy F så ubehagelig å stakkars dere så har og har hatt mye av det!! Jeg nekter å gå fire mnd til med dette her altså!! Noen gode tips eller?

Jeg har hatt det en del siden dag 1 :( helt grusomt. Hvis det er veldig ille tygger jeg to tabletter graviscon (litt usikker på stavelsen)

Jeg har begynt å få det innimellom, pleier å drikke litt melk og legge meg litt (mulig det bare er psykisk men jeg innbiller meg at det hjelper å strekke ut ryggen) ;)

Jeg sliter innimellom nå, men husker jeg slet veldig mye med det i slutten av sist svangerskap. Så det blir nok verre! Måtte ligge med ekstra puter, av og til var det så gale at jeg spøy :p Tygget gaviscon jeg også, hjelper en liten stund iallefall.

Hadde det bare av og til, og mest mot slutten sist. Ikke kjent noe hittil annet enn følelsen av at maten er rett nedi halsen av og til, ikke noe ubehag ift det. Mange sier det hjelper med lovehearts, og det smaker jo godt også:D om det funker vet jeg ikke, men verdt å prøve!

Fikk halsbrann allerede i uke 6-7 jeg.. Innmari kjipt!! Gaviscon hjelper litt, men når det er riktig ille har jeg enda ikke klart å funnet noe som hjelper! Men det finnes vel mange kjerringråd, så er vel bare å prøve seg fram. Alt fra generelt kosthold til forskjellige matvarer som kan hjelpe (uten at jeg husker på stående fot)

Halsbrann om kvelden, veldig slitsomt og hoster konstant av det :(

Back
Topp