Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min erfaring er også at flytende er bedre enn tabletter.. Jeg er helt avhengig på kveldene..Broren min mente at den flytende utgaven av gaviscon var bedre (han har en sykdom som gjør at han mangler lukkemuskel)
Føler at alt trigger det her. Tilogmed vann!![]()
Broren min mente at den flytende utgaven av gaviscon var bedre (han har en sykdom som gjør at han mangler lukkemuskel)
Føler at alt trigger det her. Tilogmed vann!![]()
Jeg takler ikke tyggetablettene. Som sakt. Flytende Gaviscon. Eneste løsningSynes heller ikke tyggetablettene hadde noen effekt. Eller, de funker men maks en halvtime.
Også er de veldig ubehagelig for tennene!
Skal dra å kjøpe den i dag så fort apoteket åpner! Denne halsbrannen orker jeg ikke merJeg takler ikke tyggetablettene. Som sakt. Flytende Gaviscon. Eneste løsning![]()
Kjenner følelsen. I 2010 kunne jeg ikke dra utenfor huset uten å ha en flaske Gaviscon i veska. Det føltes ut som livsnæringen min. Halsbrannen varte 24/7 i 8 lange måneder. Var helt grusomt!!!Skal dra å kjøpe den i dag så fort apoteket åpner! Denne halsbrannen orker jeg ikke mer![]()