Halsbrann!!

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
Da var d kommet til meg også :( Tips og triks?? Nesten ikke sovet i natt pga hodepine, og tidenes halsbrann! Kom helt uventet. MEN googlet i dag tidlig og så jo at jeg hadde spist mat som trigger det.. Så godt som kun sånn mat... Tenkte ikke over det nei :p Men orker ikke dette i lengden, så helgens utskeielse blir leeeeeenge til neste gang!!!

Glemte det deilige brødet jeg kjøpte. Helt lyst med ost i. Spiste 2 skiver av det også ... ikke bra!

Tyggis mot halsbrann!! Funker fett! Mot mild halsbrann virker mandler her - men blir den intens må jeg ha tyggisen.

Den som er flytende (graviscon) er sykt kvalmende!!! Ta heller tyggetablettene... Selv om de også er litt ekle!

Jeg går fullstendig amok med klementiner om dagen og det fører til djevelsk halsbrann. Klarer ikke la være å spise disse deilige fruktene heller, så får prøve gaviscon jeg også!

Når er det vanlig å få halsbrann? Har til no ikkje merka no, så eg krysser fingrene for at eg slipp å få det :)

Drikker Nyco mot halsbrann.

Drikker Nyco mot halsbrann.

Trodde ikke vi kunne spise d når vi er gravid j...? Har ikke sjekka d siden j gikk m førstemann 2009, men mener j ikke kunne ta d da?

..., men gaviscon smaker jo helt....!!!! Hvis ikke halsbrannen er FOR ille hender d j velger d fremfor gaviscon så veldig kjekt om d er andre ting vi kan ta.

Love hearts høres ikke dumt ut da;)

Trodde ikke vi kunne spise d når vi er gravid j...? Har ikke sjekka d siden j gikk m førstemann 2009, men mener j ikke kunne ta d da?

..., men gaviscon smaker jo helt....!!!! Hvis ikke halsbrannen er FOR ille hender d j velger d fremfor gaviscon så veldig kjekt om d er andre ting vi kan ta.

Love hearts høres ikke dumt ut da;)
Har tatt nyco en gang. Googlet å fant ingen plass at det ikke kunne brukes. Men hjalp ikke meg, så ble med den ene gangen. Dette er lenge siden, august eller no

Jeg prøvde lovehearts ved forrige svangerskap, hjalp ikke meg noe særlig, så gikk etterhvert over til gaviscon :) ja gaviscon smaker j**** men det gjorde lovehearts også etter ca 50 pakker :) har enda ikke spist lovehearts etter det, og det er nå over to pr siden...

Kutt ut pepsi max;) jeg får skikkelig halsbrann av den. Drikk heller noe annet

Back
Topp