Halsbrann

Ät inte för sent på kvällen. Drick vatten utan kolsyra och lyco fruktsalt om det blir för illa :)

Sent from my GT-P5210 using BV Forum mobile app
 
Jeg lærte noe nytt i dag.. Er visst best for de som sliter med halsbrann å sove på venstre side. De vet ikke helt hvorfor det er slik men å sove på venstre (sammenlignet med høyre) reduserer plagene. Værst er det å sove på ryggen med armene over hodet..
 
Har blitt så heldig å få bli kjent med halsbrannen i dag jeg også! Hipphipp hurra ;)
 
Jeg lærte noe nytt i dag.. Er visst best for de som sliter med halsbrann å sove på venstre side. De vet ikke helt hvorfor det er slik men å sove på venstre (sammenlignet med høyre) reduserer plagene. Værst er det å sove på ryggen med armene over hodet..

Jasssså! Synd for meg at jeg ikke klarer å sove på venstre siden da :( lillemor har nemlig føttene sine der, tror jeg, og det er et sabla til liv og show på natta. Så å ligge på venstre er rett ubehagelig. Føler jeg skviser henne :p
 
Jasssså! Synd for meg at jeg ikke klarer å sove på venstre siden da :( lillemor har nemlig føttene sine der, tror jeg, og det er et sabla til liv og show på natta. Så å ligge på venstre er rett ubehagelig. Føler jeg skviser henne :p

Huff.. Da har du jo valget mellom å sove på venstre og ikke få sove eller på høyre å ikke få sove.:p skal visst også hjelpe om man bygger opp senga med et par bøker i hodeenden.
 
Huff.. Da har du jo valget mellom å sove på venstre og ikke få sove eller på høyre å ikke få sove.:p skal visst også hjelpe om man bygger opp senga med et par bøker i hodeenden.

Haha ;) neida, det er ikke så ille med meg at jeg ikke får sove om nettene. Vertfall ikke enda!
Om det blir sååå ille, så kan det jo hende bebis har snudd litt på seg ;)
 
Får håpe det ikke blir så ille for deg heller. Er heldigvis mange grader av halsbrann og noen blir ikke mer plaget enn at det holder med litt nyco/samarin for å roe ned..
 
Gaviscon og Novaluzid var faste følgesvenner for meg i svangerskapet denne gangen. De virker på forskjellige måter, så tok ikke den ene det, så gjorde den andre. Veldig fornøyd med det.
Melk var en storsynder hos meg. Jeg fikk så utrolig med halsbrann av melk. Etter at jeg kuttet det ut, ble jeg myemye bedre.

Unngå sterk krydret mat, tygg link. Telle ned dagene til graviditeten er over :p
 
Back
Topp