Oktoberbaby82
Andre møte med forumet
Jeg har så ekstrem halsbrann for tiden. Så ille at det er vanskelig å sove. Noen som har vært gjennom det samme og har tips til mat som hjelper? Jeg er forresten allergisk mot kjøtt, skalldyr, løk og hvitløk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ja samme her, brenner i hele brystet.Det har jeg også. Så jeg føler med deg. Prøver å knaske slike gaviscon tabletter, men de virker ikke. Det er så sinnsykt vondt. Halsbrann dekker ikke hvor jeg får vondt heller. Det går i ryggen, ut over ribbeinene i brystet og smerter opp i tennene. Helt forferdelig. Kan vare i timesvis. Jeg må nok høre med legen hva annet jeg kan ta som kan hjelpe.

Sniker, men anbefaler syredempende eller syrenøytraliserende. Gaviscon er veldig bra. Av mat som kan dempe, foreslår mange mandler eller nøtter, jeg synes selv det hjalp. En stund hjalp også sjokolade, altså ei lita rute. Men er det ille, så prøv reseptfrie Gaviscon feks og se om det hjelper.Jeg har så ekstrem halsbrann for tiden. Så ille at det er vanskelig å sove. Noen som har vært gjennom det samme og har tips til mat som hjelper? Jeg er forresten allergisk mot kjøtt, skalldyr, løk og hvitløk.