Halsbrann fra h****

Ligge på venstre side istedet for høyre:)

Har hatt halsbrann siden uke 20, samme som med tvillingene. Og det halsbrann fra helevete. Gaviscon hjelper ikke et halvt minutt en gang. Jeg kaster faktisk opp nesten hver kveld etter at jeg har lagt meg pga. Novaluzid funker litt hos meg, sånn at jeg rekker å sovne. Reseptfritt på apotek og gravide kan ta det. Ellers lindrer melk, men ikke lenge. Surt mot surt hjelper hvertfall ikke;) ligg på venstre side hjelper også litt. Æsj, denne halsbrannen altså.

repsils med honning, mint tyggis og iskaldt vann er det eneste som funker for meg :-) har prøvd det meste fra apoteket, uten hell :-( heldigvis ikke så lenge igjen nå..

Var på ultralyd i dag og jordmor spurte om jeg sleit mye med halsbrann for snuppa hadde masse hår.

det er vist typisk baby med mye hår = mye halsbrann

Ta en ts. Natron i et glass vann. Prøvde det i går, og sov hele natta!!! :-)
Smaker ikke så godt, men det hjalp!

Jeg hadde ekstremt mye halsbrann med tvillingene også,og de hadde veldig lite hår da de ble født;) hehe! Kjenner jeg ikke tror helt på disse mytene jeg.

Flytende gaviscon. Fnyser og grøsser av den de første 6-7 mnd, men vet det til slutt blir som nå- min beste venn på natta. Snart må den frem om dagen og. Holder bare pusten når jeg tar den, går som en drøm:)

Flytende gaviscon. Fnyser og grøsser av den de første 6-7 mnd, men vet det til slutt blir som nå- min beste venn på natta. Snart må den frem om dagen og. Holder bare pusten når jeg tar den, går som en drøm:)
Enig! Sykt ekkel er den og har faktisk kasta opp en gang av den.. Men den funker som en drøm! De tyggetablettene er jo like ille...

Back
Topp