Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du prøvd tablettformen? MYE bedre! Du tygger dem. Den flytende har jeg ikke sjans til å få ned, fysj!2 spiseskjeer med flytende graviscon hver kveld før du legger deg! Eneste som funker her.. Er litt kvalmende den greia men absolutt verdt det!!!
Signerer denne ;-)Har du prøvd tablettformen? MYE bedre! Du tygger dem. Den flytende har jeg ikke sjans til å få ned, fysj!
Så merkelig eneste som mangler er at de blir født på samme dag ;-)Skremmende hvor like svangerskap vi har her har det også kommet for fullt... Føles ut som om det snart etses hull i halsen min
Off, det høres grusomt ut!! :-(Jeg har prøvd alle råd jeg har fått. Ingen ting hjelper. Føler jeg får halsbrann av å bare lukte på mat
Jeg har kommet dit at jeg nesten ikke tørr å spise
Sitronsaft! Ta en teskje med enten ferskpresset sitron eller den som du får kjøpt på glassflaske. Selv om det høres ut som det skal gjøre det verre, så er det det eneste som hjelper meg
Uhh.. Mor sa det samme til meg. Prøvde det en gang og trodde jeg skulle dø!!! Det gjorde faktisk vondt etterpå! Så for meg hjalp det ikke med surt mot surt! :/ heheSitronsaft! Ta en teskje med enten ferskpresset sitron eller den som du får kjøpt på glassflaske. Selv om det høres ut som det skal gjøre det verre, så er det det eneste som hjelper meg