Halsbrann fra h****

lizzed

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Novemberlykke 2018
Ja, nå har det startet for meg også. Mest på natta - våkner av det og får ikke sove igjen..! Deres beste tips??

Sitronsaft! Ta en teskje med enten ferskpresset sitron eller den som du får kjøpt på glassflaske. Selv om det høres ut som det skal gjøre det verre, så er det det eneste som hjelper meg :-)

2 spiseskjeer med flytende graviscon hver kveld før du legger deg! Eneste som funker her.. Er litt kvalmende den greia men absolutt verdt det!!!
Har du prøvd tablettformen? MYE bedre! Du tygger dem. Den flytende har jeg ikke sjans til å få ned, fysj!

Sniker litt fra mars jeg :)

De tingene jeg ser er gjenngangere (utenom apoteksvarer) er mandler, melk og loveharts :) Håper du finner noe som hjelper :)

Skremmende hvor like svangerskap vi har ;) her har det også kommet for fullt... Føles ut som om det snart etses hull i halsen min :(

Har ikke halsbrann selv, men hører mange snakke om melk og lovehearts. Som nevnt ovenfor her. :-)

Håper du finner noe som hjelper deg, for det må jo være ubehagelig. Spesielt når det ødelegger nattesøvnen også.

Skremmende hvor like svangerskap vi har ;) her har det også kommet for fullt... Føles ut som om det snart etses hull i halsen min :(
Så merkelig :-) eneste som mangler er at de blir født på samme dag ;-)

Jeg har prøvd alle råd jeg har fått. Ingen ting hjelper. Føler jeg får halsbrann av å bare lukte på mat :(

Jeg har kommet dit at jeg nesten ikke tørr å spise :(

Jeg har prøvd alle råd jeg har fått. Ingen ting hjelper. Føler jeg får halsbrann av å bare lukte på mat :(

Jeg har kommet dit at jeg nesten ikke tørr å spise :(
Off, det høres grusomt ut!! :-(

Jeg brekker meg av tyggetabeletene til gavison. Men har ikke hatt halsbrann på 5 dager så krysser fingrene på at den holder seg borte nå!

Halsbrann hele dagen her!!!:( Tygger tabletter for harde livet mens føler de hjelper i et halvt minutt og så er der like ille. Ille å våkne med halsbrann om natta!

Uff så trasig å våkne om natta av det. Med meg hjelper det litt å ligge på venstre side. Melk må jeg drikke minst to glass av før jeg legger meg. Håper du finner noe som kan lindre plagene.

Har prøvd Reduflux fra apoteket, de hjelper på min halsbrann. Gaviscon funker også, men jeg synes det smaker flytende kritt, så det må tvinges ned. Reduflux smakte ganske sterkt peppermynte, det overtok litt av flytende-kritt-følelsen for min del, men ellers er det vel mye av det samme opplegget som Gaviscon. Et ekstra pluss for Reduflux er at det er i porsjonsposer og er enkle å ta med seg.

Sitronsaft! Ta en teskje med enten ferskpresset sitron eller den som du får kjøpt på glassflaske. Selv om det høres ut som det skal gjøre det verre, så er det det eneste som hjelper meg :)

Har hørt samme, at "med ondt, skal ondt fordrives" så har fått høre en skal drikke syltagurk lake også :-P

I går kveld hadde jeg halsbrann, mannen gikk løs på en vannmelon og jeg snek til meg litt og halsbrannen gav seg :) noen timer hvertfall ;)

Sitronsaft! Ta en teskje med enten ferskpresset sitron eller den som du får kjøpt på glassflaske. Selv om det høres ut som det skal gjøre det verre, så er det det eneste som hjelper meg :)
Uhh.. Mor sa det samme til meg. Prøvde det en gang og trodde jeg skulle dø!!! Det gjorde faktisk vondt etterpå! Så for meg hjalp det ikke med surt mot surt! :/ hehe

Back
Topp