Halsbetennelse!

Chastli

Flørter med forumet
Er det noe håp for meg, kan jeg få noe på apotek? Av legen? Eller må det gå over av seg selv? :/

Man får sjelden noe for halsbetennelse med mindre du har veldig høy feber.:-) halsdrops og hvile er nok det som må til :-) og sitronbrus:-)

❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️

Ligger i senga enda så får bare forsette med det da. Skal til legen i morgen for første sva.kontroll så får håpe det gir seg fort. Ikke tid til å være syk :(

Spis ingefær :) god bedring!

Excuse me, Damn that autocorrect!

Hvis det er en skikkelig betennelse, og ikke bare sår hals, kan det nok være du får antibiotika av legen. Jeg har ganske jevnlige halsbetennelser, og de går absolutt ikke over av seg selv..

Hvis det er en skikkelig betennelse, og ikke bare sår hals, kan det nok være du får antibiotika av legen. Jeg har ganske jevnlige halsbetennelser, og de går absolutt ikke over av seg selv..

Ikke blitt noe bedre, håper legen kan hjelpe med noe :)

For alvorlig halsbetennelse får du antibiotika. Sist klarte jeg knapt å svelge mitt eget spytt (satt å spyttet i en kopp). Fikk da antibiotika rimelig kjapt.

Men du får ikke antibiotika med mindre du har fått påvist bakterier i halsen. Er det virus må det gå over av seg selv. Skader ikke å dra til legen.

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

For alvorlig halsbetennelse får du antibiotika. Sist klarte jeg knapt å svelge mitt eget spytt (satt å spyttet i en kopp). Fikk da antibiotika rimelig kjapt.

Men du får ikke antibiotika med mindre du har fått påvist bakterier i halsen. Er det virus må det gå over av seg selv. Skader ikke å dra til legen.

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Legen mente det var virus, men tok ingen prøver! Får se om jeg blir enda verre så måtte jeg kontakte legevakta.

Første s.kontroll ferdig, lite spennende :)

D tok en uke fra jeg gikk til legen til jeg var frisk nok til å dra på jobb når jeg hadde halsbetennelse sist nå.

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp