Halloween kostyme

Thaliz

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Noen som har begynt å tenke på hva barna skal være på halloween?

Trenger litt tips til hva jeg evnt kan kle ut min 14 mnd gamle datter som :) fant noen kostymer på Toys R us, men de var litt for store for henne.

Trenger litt tips til hva jeg evnt kan kle ut min 14 mnd gamle datter som :) fant noen kostymer på Toys R us, men de var litt for store for henne.
Vesla skal være havfrue.

kjøpte en kjole der skjørtet er en havfruehale :)

Vesla skal være havfrue.

kjøpte en kjole der skjørtet er en havfruehale :)
Åååh :D hvor kjøpte du det?

Tenkte på prisesse sofia den første kjole men den var alt for stor :o str 92 passer ikke ennå. Hun drukkna i kjolen stakkars. Meen jeg kom over denne her da
ImageUploadedByBV Forum1474443738.214917.jpg
:D :D
Haha! Mannen syns den var drit kul! Men hvor får man tak i dette!

Tenkte på prisesse sofia den første kjole men den var alt for stor :eek: str 92 passer ikke ennå. Hun drukkna i kjolen stakkars. Meen jeg kom over denne her da
Vis vedlegget 198123
hahahahahhaha
herlig!!!
jeg bestilte den på ebay. :)

Tenkte på prisesse sofia den første kjole men den var alt for stor :o str 92 passer ikke ennå. Hun drukkna i kjolen stakkars. Meen jeg kom over denne her da
Vis vedlegget 198123
ImageUploadedByBV Forum1474444014.491301.jpg

Tror jeg skal sjekke ebay litt :D vi var pandaer i fjor. Jeg og lille frøkna. Det var sabla varmt også :eek:
hahaha kan jeg tenke meg :D

Ellers så kan du kjøpe strømpebukse og body i brunt f.eks.
Så kjøper du en billig bamse på lekebutikken.
klipper av ørene og halen.
Sy ørene fast på ett hårbånd.
Halen syr du fast på ett silkebånd.
Så klipper du litt biter av "pelsen" og limer/ syr fast på bodyen og strømpebuksa :)

Å vips så har du en liten hund :P

hahaha kan jeg tenke meg :D

Ellers så kan du kjøpe strømpebukse og body i brunt f.eks.
Så kjøper du en billig bamse på lekebutikken.
klipper av ørene og halen.
Sy ørene fast på ett hårbånd.
Halen syr du fast på ett silkebånd.
Så klipper du litt biter av "pelsen" og limer/ syr fast på bodyen og strømpebuksa :)

Å vips så har du en liten hund :P
Nææ det var ikke dumt :D

Nææ det var ikke dumt :D
jeg gjorde det med Vesla da hun var liten.
Da er ører og hale lett å ta av :)
Vet ikke om hun sover i barnehagen. Men da er det ihvertfall lett når hun skal sove.
For da er det bare hale og ører som må tas av ;)

Uff, ja må jo tenke på det også snart. Får spørre vesla og ta en runde på ebay. Heldigvis arrangerer fritidsklubben halloweenklubb, og det er ingen unger her i bygda, så så lenge det foregår sånn er det greit. Så får hun bruke samme kostyme hvis det arrangeres skolekarneval i februar.

Jeg gleder meg til lille blir stor nok :-D Har så lyst til å lage sånn strekmann kostyme til henne@

Nei, de får velge selv. Kjøper eller bestiller kostyme om det er noe vi ikka har fra før.

Her får guttungen velge selv. I fjor var han ninja, om jeg ikke husker feil. Aner ikke hva han vil være i år

Hvorfor må du kle henne ut?

Back
Topp