Halloween kostyme

jeg gjorde det med Vesla da hun var liten.
Da er ører og hale lett å ta av :)
Vet ikke om hun sover i barnehagen. Men da er det ihvertfall lett når hun skal sove.
For da er det bare hale og ører som må tas av ;)
Utkledd i bhg faktisk?

I vår bhg markeres ikke halloween. Bi har byttet på ungene etterpå

Aner ikke hva de skal være enda, vet ikke hva vi skal gjøre heller. Har pleid å være hos min tante som lager fest for ungene men i fjor delte vi kvelden og var også hos min kusine for da fikk ungene gå knask eller knep - runde

Utkledd i bhg faktisk?

I vår bhg markeres ikke halloween. Bi har byttet på ungene etterpå

Aner ikke hva de skal være enda, vet ikke hva vi skal gjøre heller. Har pleid å være hos min tante som lager fest for ungene men i fjor delte vi kvelden og var også hos min kusine for da fikk ungene gå knask eller knep - runde
De markerer ikke Halloween men de har karneval i februar.

De markerer ikke Halloween men de har karneval i februar.
Åja.

Det har variert om de har hatt karneval/utkledning i bhg her. Noen avd ja, andre nei, og ikke samtidig
(stor bhg med seks avd, jeg har nå hatt barn på tre av dem, og de gjør ikke ring likt)

Mistenker at de eldste mener jeg må kle ut yngste på halloween, så jeg får finne på noe enkelt.

Åja.

Det har variert om de har hatt karneval/utkledning i bhg her. Noen avd ja, andre nei, og ikke samtidig
(stor bhg med seks avd, jeg har nå hatt barn på tre av dem, og de gjør ikke ring likt)

Mistenker at de eldste mener jeg må kle ut yngste på halloween, så jeg får finne på noe enkelt.
Vesla gikk i en barnehage med 7 avdelinger. De hadde alltid karneval samtidig :)

De minste avdelingene velger ett felles tema. En avd er katter, en mus og en hund. F.eks de større avd kan være hva de vil. Men masker og våpen er ikke lov.

Back
Topp