Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vesla skal være havfrue.Noen som har begynt å tenke på hva barna skal være på halloween?
Trenger litt tips til hva jeg evnt kan kle ut min 14 mnd gamle datter somfant noen kostymer på Toys R us, men de var litt for store for henne.
ÅååhVesla skal være havfrue.
kjøpte en kjole der skjørtet er en havfruehale![]()

Ooh! Nice.Min får velge selv
Til de små har extra leker mye greit
hahahahahhahaÅååhhvor kjøpte du det?
Tenkte på prisesse sofia den første kjole men den var alt for storstr 92 passer ikke ennå. Hun drukkna i kjolen stakkars. Meen jeg kom over denne her da
Vis vedlegget 198123
![]()
Haha! Mannen syns den var drit kul! Men hvor får man tak i dette!
Gjør detOoh! Nice.
Her skal det googles.![]()
Åååhhvor kjøpte du det?
Tenkte på prisesse sofia den første kjole men den var alt for storstr 92 passer ikke ennå. Hun drukkna i kjolen stakkars. Meen jeg kom over denne her da
Vis vedlegget 198123
![]()
Haha! Mannen syns den var drit kul! Men hvor får man tak i dette!

Tror jeg skal sjekke ebay litthahahahahhaha
herlig!!!
jeg bestilte den på ebay.![]()
hahaha kan jeg tenke megTror jeg skal sjekke ebay littvi var pandaer i fjor. Jeg og lille frøkna. Det var sabla varmt også
![]()
Nææ det var ikke dumthahaha kan jeg tenke meg
Ellers så kan du kjøpe strømpebukse og body i brunt f.eks.
Så kjøper du en billig bamse på lekebutikken.
klipper av ørene og halen.
Sy ørene fast på ett hårbånd.
Halen syr du fast på ett silkebånd.
Så klipper du litt biter av "pelsen" og limer/ syr fast på bodyen og strømpebuksa
Å vips så har du en liten hund![]()
jeg gjorde det med Vesla da hun var liten.Nææ det var ikke dumt![]()
Hvorfor må du kle henne ut?Noen som har begynt å tenke på hva barna skal være på halloween?
Trenger litt tips til hva jeg evnt kan kle ut min 14 mnd gamle datter somfant noen kostymer på Toys R us, men de var litt for store for henne.
Nei må ikkeHvorfor må du kle henne ut?