Halloen folkens...:)

Shakira

Forelsket i forumet
Nå har jeg ikke vært her på leeeeeeenge.... har hatt en litn pause :)
Ja nå er min lille solstråle 10mnd...Fyyyyyy flate så fort tiden går. Liker ikke :(
4.April begynner hun i barnehagen å jeg gruer meg sånn forferdelig...at bare tanken på det gjør at jeg kan begynne å gråte. Det er forferdelig syns jeg. At nå skal noen andre passe henne. Og jeg skal begynne å jobbe :/
Jeg vet at det blir å gå bra etterhvert når man venner seg til det. Men syns tiden har gått skremmende fort... Kunne godt ha tenkt meg til å gå hjemme med henne enda lengere... Men sånn er det bare.

Er det noen andre som snart skal begynne å jobbe og har fått barnehageplass?
 
Hei, og velkommen tilbake! Så gøy at folk returnerer. :)

Ja, tida går fort!

Vet hvordan det føles! Da storesøster skulle begynne gruet jeg meg i månedsvis. :p Men det går seg til! :)

Min begynner 15 august, men det er tidlig nok. :p Men det skal også bli litt godt å jobbe igjen, og så er jeg veldig glad i avdelingen lillebror skal gå på pluss at han virker ganske klar. :) Når jeg henter vesla krabber han rett inn og begynner å leke og utforske. :)
 
Velkommen tilbake! Barnehagestart kommer nok til å gå veldig fint!! De fleste små trives godt! Storebror var 14 mnd da han begynte og lillesøster skal begynne i august!
 
Back
Topp