Hallo

Det er sannsynligvis fare for blodpropp som er problemet med den lupus antikoagulanten min også, men jeg har som sagt ikke noe sikkert svar ennå. Har du fått tatt alle prøvene for koagulasjonsforstyrrelsene? Leiden mutasjon og slikt også, spesielt siden du har noe i familien?

Du må ikke tenke at det er jobbstart som forårsaket det sist, det er ingenting vi kan gjøre fra eller til. Det er grundig bevist flere ganger at det ikke hjelper å ta det med ro. Så lenge man ikke røyker eller snuser, drikker alkohol, litersvis med kaffe og cola, eller spiser spekemat o.l., så kan man ikke framprovosere enn abort. Jeg mener ikke at det er galt med en sykemelding hvis du grubler mye på dette altså, men ikke tenk at det var noe du gjorde som forårsaket det sist.

For min egen del, når jeg lurer på om faren for blodpropp er problemet, så tenker jeg at jeg i alle fall ikke trenger å ta det så veldig rolig.:)

Det ble en god del forskjellige glassprøver når jeg var på sykehuset hvertfall. Husker de nevnte de typene som du nevner ja. De sa 3-5 måneder før jeg fikk svar. I slutten av Januar har det gått 3 måneder. Går ikke så fort akkurat O.o

Sliter veldig med stress og stressnivået blir ikke akkurat mindre når jeg er gravid og livredd :p

Jeg er ikke under utredning enda, har "bare" mistet 2 ganger på rad. Ble sykemeldt for over 1 uke siden, og var hos legen igjen i går å ble sykemeldt 2 nye uker. Hadde ikke noe på jobb å gjøre hvis jeg bare gikk rundt og bekymret meg! Jobber som sykepleier, så må ha fullt fokus på jobb når jeg er på jobb! Men uansett så er det viktig å lytte til kroppen. Be om sykemelding hvis du føler deg stresset! Satser på å begynne å jobbe igjen når jeg har vært på tidlig ul i uke 6/7 :)

Sniker meg inn med verdens dårligste tro på at dette vil gå bra :o Er under utredning for habituell abort. Skulle egentlig ikke begynne å prøve før i jan/feb, men så skjedde det noe i desember :p 6 uker på vei på mandag og skal på ul hos lokal gynekolog for å sjekke hvordan ting ligger an. Krysser såklart fingrene for at det blir en baby denne gangen. Har to små fra før som vi fikk uten komplikasjoner. Dette er femte forsøk etter vi giftet oss høsten 2014.

Gratulerer med graviditeten!
Jeg står selv på venteliste til utredning for habituell abort. Hadde tre aborter i 2014. 2 skjønne gutter fra før, men har veldig lyst på en til:)
Positiv test i dag!!!

Gratulerer med graviditeten!
Jeg står selv på venteliste til utredning for habituell abort. Hadde tre aborter i 2014. 2 skjønne gutter fra før, men har veldig lyst på en til:)
Positiv test i dag!!!
Gratulerer :)

Back
Topp