Hallo Karianne!

Ja vel. Jeg kjenner etter, men kjenner ingenting ennå!! Herregud jeg tror jeg har blitt smårar!!![:o]

Det eneste jeg husker fra forrige gang i begynnelsen var at et par uker etter positiv test så begynte jeg å spy. Det var nok en blanding av svangerskapskvalme og omgangssyke. Jeg måtte to døgn på sykehuset med intravenøs. Det var utrolig slitsomt!! Ellers var jeg i tipp topp form til fødselen. Fødselen er et kapittel for seg selv. Vannet gikk på lørdag morgen og Babyen ble til slutt tatt med keisersnitt mandag ettermiddag.... Men det gikk bra!

Jeg har ikke msn, men jeg skal få gubben til å hjelpe meg med det i kveld - så kan vi jo snakkes via det!
 
Ja, det hadde vært koselig! Jeg harmsn, men du får også tak i tlf nr mitt ved å søke, så kan du få e-mail adr min...
Ja,da hadde du en litt tøff fødsel du da? Men det glemmes vel fort tenker jeg, når man ser det vidunderet som kommer ut...[:)]
 
Jeg skal prøve å få hjelp til msn jeg. Han har det selv - så det fikser han sikkert fort. Men som sagt er han litt opptatt nå..[:)]

Ja jeg hadde vel en stri tørn under fødselen - men det er absolutt ikke slik at jeg er redd for neste gang. Jeg var utrolig heldig med legen tror jeg. Var så sprek med en gang og ikke hatt noe problemer i det hele tatt!
 
Det er bra...

Ja, tenke seg til å opptatt dessa kæra blir når playstation er foran øya på dem---)
Da skjønner du sikkert hva jeg mente med lærdrakta og pisken her om dagen[;)]
 
Ja det skjønner jeg!!

Gubben har overtatt maskinen nå - så jeg logger meg nok ikke på igjen før i morgen kveld[&o]
Men vi høres da![;)]
 
Det gjør vi! Skal straks avslutte her selv nå...

Klem[:D]
 
Back
Topp