Hallo Karianne!

sollise

Elsker forumet
Heipå deg!!!

Nettopp loggapå nesten!
Har feiringen vært vellykka?
Dere har vel vært inne nå når været ikke har vært det beste?
 
Jo da feiringen var vellykket den![:D] Litt trist vær men[:@].

Jeg fikk bare så vidt vært innom forumet i går - gubben satt ved maskinen i går kveld..

Huff i morgen er det jobb igjen for meg!!! Men det blir sikkert greit å komme igjenge igjen også da!

Hvordan går det hos deg da?

Regner med at du sover ennå..
 
Hei på deg!

He he, ja jeg sov jeg vet du... Så har samboeren sittet foran maskinen ei stund nå, men tror
jeg må prøve å bli flinkere til å løsrive meg fra pc-en og forumet... Dette har jo
tatt helt av er[8D]

Jeg har ikke testet positivt på el denne mnd... Fikk ganske sterk strek vet du, og leste da på
pernille.info. at mange hadde rask oppgang og rask nedgang, så kan jo være det jeg har hatt...
Men vi har vel heller ikke el hver mnd, så kan jo være det også. Får bare håpe den kommer neste mnd.
Men tenkte evt å prøve andre tester pgså, for på p.i., sto det at man kunne prøve flere
som kanskje var mer sensitive. Hvilke har du prøvd, kun qr?

Ønsker deg en fin, regnfull søndag, Karianne[:)]

Go`klem fra meg[:D]
 
Hei Sollise. Vi har feiret i hele dag også vi. Fortstatt like trist vær og feire bursdag i[:@]

Jeg har brukt QR jeg og kun den. Er fortsatt litt i tvil om den testingen min stemte - men jeg hadde jo en dag hvor test streken var sterkere en kontrollstreken - så da måtte det ha vært EL.

Det kan jo være at du har gått raskt opp og like raskt ned da[;)]


Huff jeg er litt pessimist om dagen - har jeg hatt EL nå så får jeg håpe at ihvertfall denne måneden er i gjenge. Men jeg vil jo ikke tro at det blir klaff slik uten videre og da er det vel på'n igjen med ny kur om en måned da [8|] Er ikke noe morsomt å holde på slik heller da!!
 
Skjønner deg veldig godt, Karianne. Men el-testene skal være ganske så sikre, så og si som
graviditetstestene. Så hvis teststreken var like sterk eller sterkere enn kontrollstreken, så har nok
dette helt sikkert gått bra[:)] Men skjønner deg med tanken på å ikke være "for" optimist, for
da blir man så lei seg hvis det ikke klaffer. Men som sagt tidligere; tror du bare kan slappe av, for
dette har nok gått rakere enn du trodde...
Fungerer de QR på samme måte de vel som de jeg har prøvd (strimler). Må kjøpe de neste måned,
og se... Men tror de er litt dyrere enn på billige-teste. Der kosta 14 stk, 150 kroner bare.

Nå møtte vi noen kano-padlere. De var litt vel bløte, stakkars...[&:]

Klem
 
QR testenen ser ut som graviditetstester med slik hylse. Jeg kjøpte 7 for 259,- så de er litt dyrere ja[8|]

Jeg bruker vanligvis å være optimist - men dette har jeg ikke hlet troen på. Men vi koser oss med han vi har da - og tenker som så at får vi ikke flere så har vi en nydelig sønn vi da[:)]

Huff frister ikke noe med kano padling nå!!!![:o]

Koz
 
Ja, det må være en trygghet å tenke på...Var det jeg sa til samboeren
etter sa også... Hadde vi bare hatt en fra før, så hadde man nok funnet mye trøst i det...

Men så lenge el-testen var positiv, Karianne,så er nok mye i gjenge igjen!!! Så det kan
jo hende ting har klaffa å! Blir spennende å se om en liten stund det. Men så er
det jo også viktig å tenke på at det er rundt 25% som blir gravide første mnd med el da...,'
men muligheten er der vet du[;)]

Klems
 
Tida kunne gjerne gått litt fortere nå![;)] Jeg regner ikke med at det blir klaff - men blir utrolig glad for å få mens også jeg slik som tilstandene er hos meg!![:o]

Du vet jo at du kan bli gravid - og du ble det på første forsøk sist - så det er nok din tur hvert øyeblik tror jeg!![;)]

Vi satser på at vi begge får i 2006 ihvertfall[:)]?!
 
Ja, det hørtes bra ut[:)] 2006[:)] Da lager vi en bindende avtale på det[:)]
-Og bindende avtaler er ikke til for å brytes vet du...[;)]

Jeg er som regel meeeget tålmodig, men nå har tålmodigheten reist på ferie[&:],
og hadde jeg bare hatt positiv el-test, hadde det liksom vært greit, eller
litt greiere...

Nå er samboeren i gang med hjemmelaget pizza, og han lager verdens beste sådanne[8D]

Veldig greit å møte deg på dette forumet, Karianne!!! Burde hatt litt anna navn jeg å...
Sku ha blomsternavn tenkte jeg ettersom det var sommer og greier, men
så var solsikke tatt, og da fikla jeg sånn at det blei sollise av alle ting, men
det inneholder da sol[:D]
 
Hørtes godt ut med pizza. [:)]

Det er jammen ikke mye som minner om sol og sommer ute nå ihvertfall[&:]

Ja helt enig - kjekt å treffe deg her!!

Det siea at man ikke skal tenke så mye på det - da klaffer det lettest!
DET ER LETT!!!!!!![:@]

Men snart er det vår tur Sollise!!!
 
[8|]Tenke, hva er det[8|] hmmm...
Det er jo selvfølgelig ikke lett når man spiser folat, er inne på forumet her, ser massebabyer rundt seg, tenker el med mere med mere[:)]

Klart det blir vår tur, Karianne[:)]
Den kommer nok veldig veldig snart[:)] *håpe-håpe*[;)]
 
Ja vi krysser fingerene. [;)] Nå skal jeg legge junior! Det er barnehage igjen å morgen og da går det ikke an å sove til klokka ni - så det der best å legge seg litt tidligere i dag[:)] Men det er ikke noe morsomt det skal jeg love deg.

Jeg regner med at høsten kommer til å gå fort uansett positiv test eller ikke. Vi starter i morgen med å bygge på en etasje på huset vårt. Du skjønner vi håper at vi snart trenger mer plass!![;)]
 
Ja, da er det nok tryggest å bygge i vei[;)]
Ja, høsten går nok fort uansett... Har en tendens til å gjøre det,synes jeg.
Kun litt over 15 uker til 1. advent også[;)]
 
Ja snart er det jul!!

Vi er gravide innen da vel???!!

Jeg hadde tenkt til å være litt sosial i dag og ikke sitte ved dataen[:)] Men du skjønner junior fikk Playstation 2 til bursdagen sin, så nå sitter far i huset og spiller for harde livet[:D] Ikke mye kontakt å få der i gården nå nei!!

Var pizzaen god??
 
[:D]Ja, samboeren fikk playstation med ratt og pedaler av meg han, så vet hva du snakker om...[:)]

Vi tenkte vi sku reist et sted nå, men har spist meg helt fordervet av en SUPER GOD pizza her, så ligger rett ut, men den bærbare pc-en på fanget....

Ja, vi er da vel gravide før det 1. lyset tennes i adventskransen[;)]
Tenker vi er et par måneder allerede jeg da[:)]

Kjeder meg litt i detta været... Er så rastløs atte... Godt man kan drive og styre litt på forumet her da, for da blirplutselig klesvask og rydding usynelig også[8|]-det har vi ikke sett!!!
 
-og du Karianne, du trenger jo egentlig ikke være sosial i dag da....
-el har jo vært[;)]
 
He, he!

Greit å høre at det er flere som ikke ser så godt!![:(] Driver egentlig og lurer på om jeg skal ta meg en sykkeltur - men foreløpig skylder jeg på at det regner.[:'(] Tror kanskje det er i ferd meg å gi seg nå!!

Ja vi får håpe at vi feirer advent med bittesmå (eller stooore) kuler på magene våre!![;)]

Vi har hatt baby besøk igjen her i dag - å gud som jeg ønsker en liten en til![:)][:)][:)]
 
Nå har kanskje hjernen min tatt kvelden alt, men hva mente du med at det er bra ikke alle ser så godt....???

Ja, jeg å ønsker og ønsker og ønsker, og håper og håper og håper på en liten en snart... Tenker tilbake på hvordan jeg haddde det når jeg begynte å kjenne litt murring og diverse! Herlig følelse egentlig[:D]
Jeg kan med glede henge over do 7-8, eller 10-12 ganger om dagen og kaste opp jeg, bare denne spiren skynder seg...[:)]

Sykle?! MEN DET REGNER UTE... Hmmm, burde sykla jeg å som har en helt flunka ny sykkel!!! Men tror det drypper littebitte granne ute, og da er det nok til at jeg tror jeg må drøye...til i morgen, -eller kanskje i overimorgen... Eller skal jeg rett og slett ta beina fatt, hive meg på sykkelen og møte deg på halvveien!?![:)] Så legger jeg igjen rastløsheten her hjemme....[&:]
 
Jeg mente bare det har vi ikke sett - om vasking og rydding og div[:'(]

Vet du her drypper det ikke i det hele tatt nå!!! Men møtes på halvveien[:o] Den var litt drøy tror jeg!!

He, he.. Nei det er sant det - ikke noe sosialt i kveld.
Da du var gravid sist: når og hvordan begynte du å merke det da?

Jeg husker ikke at jeg merket noe som helst sist jeg - men det er jo veeeldig lenge siden da!!! (Føler meg nesten litt gammel)
 
Det var rart... Sku nettopp til å spørre deg om det samme, Karianne!!!!

Ja, hvordan merket jeg det... Vi begynte å prøve i mars, men mensen kom som den skulle,og jeg tenkte derfor at vi kommer sikkert til å bruke noen måneder før ting klaffer... Og mensen er jo det første som uteblir har jeg lest de fleste steder (men legen sa at mange har vanlig mens de første mnd til meg nå i ettertid...
Men etter en 5 ukers tid, begynte jeg å fly mye på do...[&:]Oppe om natta og all ting. Så kutta ut pepsi max og fun light, for trodde det var det... Begynte deretter å bli veldig sliten og fryktelig sår, gråt fordi jeg syntes så synd på en på barne tv osv...[:(], men jeg tok ingen hint, for jeg hadde jo vanlig mens, -og gravid på 1. forsøk,det var jo for godt til åvære sant... Derfor tok jeg rett og slett ikke noe som noe tegn. Jeg visste dessuten ikke at alt kom så tidlig. Hadde liksom ingen kunnskap om det, for hadde ikke lest noe eller noe... I bunn og grunn var jeg helt sikker på at jeg var overarbeidet. Har skjedd før... Men så kom mensen og varte og varte, og da tok jeg test, 2 mnd etterpå... Og enda 2 uker etter det, fikk jeg enorme smerter, som da resulterte i SA...[:(][:(][:(]

Men skjer noe lignende igjen, vet jeg hva jeg skal gjøre; ta hvert eneste lite tegn med en gang[:)]

Har du forresten msn?
 
Back
Topp