Halleluja!!

Jeg har vært innlagt på kk siden i går og må bli her flere dager :P kansje det blir ett mini treff på KK Solmari?

Så bra at det ordnet seg Sunnøve :D hvrfor er det så farlig om morkaken ligger foran egentlig?
Ja, det skal du slettes ikkje sjå vekk ifrå. Skal til fastlegen seinare i dag, og håpar ho ikkje sender meg vidare til kk. Må eg så må eg, men passa litt dårlig då mannen er på jobb til mandag. Går det bra med deg?

Sorry for at eg "kuppa" tråden Synnøve..

Fantastiske nyheter :) og greit å få høre før dere reiser så du slipper å tenke på det ^-^

Jeg har vært innlagt på kk siden i går og må bli her flere dager :p kansje det blir ett mini treff på KK Solmari?

Så bra at det ordnet seg Sunnøve :D hvrfor er det så farlig om morkaken ligger foran egentlig?
Ja veldig lettet.Hvorfor innlagt:)?
Ser du allerede har fått svar på spm. ditt;)

Ja, det skal du slettes ikkje sjå vekk ifrå. Skal til fastlegen seinare i dag, og håpar ho ikkje sender meg vidare til kk. Må eg så må eg, men passa litt dårlig då mannen er på jobb til mandag. Går det bra med deg?

Sorry for at eg "kuppa" tråden Synnøve..
Hvordan gikk det hos legen?

Kupp i vei;) Null stress:)

Hvordan gikk det hos legen?

Kupp i vei;) Null stress:)
Tusen takk. Fastlegen meint det gjekk bra å sjå det litt an, men at terskelen for å ringe/dra på kk må vere lav. Skulle ønske eg budde nermare, men prøvar å nyte tida heime med jentene (særlig når pappaen jobba).

Tusen takk. Fastlegen meint det gjekk bra å sjå det litt an, men at terskelen for å ringe/dra på kk må vere lav. Skulle ønske eg budde nermare, men prøvar å nyte tida heime med jentene (særlig når pappaen jobba).
Okei. Må ikke være redd for å ringe da.
Det forstår jeg godt. Her er det 10min med bil.

Min har også flyttet seg! Hurra :D liten bollejente i magen. 7% større enn gjennomsnittet.

Back
Topp