Halleluja!!

Så godt å høre!! Kan tenke meg du er lettet nå :)

Så bra!! :D

Det er bra :D

Åh, kor utruleg bra!! Eg fekk ikkje like gode nyheter, men endå mulig at den kan flytte seg endå. Er jo ganske alvorlig, så godt for deg at den flytta seg og du slepp ta hensyn til det.

Åh, kor utruleg bra!! Eg fekk ikkje like gode nyheter, men endå mulig at den kan flytte seg endå. Er jo ganske alvorlig, så godt for deg at den flytta seg og du slepp ta hensyn til det.

Ja, jeg er sinnsykt lettet nå:)

Ja, får håpe den flytter seg hos deg også. Hvor langt er du nå? Neste ul?
Mye blødninger?

Ja, jeg er sinnsykt lettet nå:)

Ja, får håpe den flytter seg hos deg også. Hvor langt er du nå? Neste ul?
Mye blødninger?
Det forstår eg godt at du er! Vart litt overraska over kor alvorlig det kan vere.

Er 31+3, så ny kontroll neste veke. I går hadde eg regelmessige tak framme og bak, og kk ville ha meg inn for sjekk. Men med 2,5 t reiseveg, er det litt bale. Gav seg litt, men kjenner det enno. Er redd det kan bli mange daga på kk berre fordi dei er redd fødselen kan starte..

Det forstår eg godt at du er! Vart litt overraska over kor alvorlig det kan vere.

Er 31+3, så ny kontroll neste veke. I går hadde eg regelmessige tak framme og bak, og kk ville ha meg inn for sjekk. Men med 2,5 t reiseveg, er det litt bale. Gav seg litt, men kjenner det enno. Er redd det kan bli mange daga på kk berre fordi dei er redd fødselen kan starte..

Ja, ikke noe å spøke med:(

KK for deg og ja:)
Ja, det kan jo fort bli mange dager det ja...men da er du no trygg iallefall:)

*krysser fingrene for deg*

Så bra! Jeg skal sjekke 18.09, og håper virkelig den har flytta seg!

Jeg har vært innlagt på kk siden i går og må bli her flere dager :P kansje det blir ett mini treff på KK Solmari?

Så bra at det ordnet seg Sunnøve :D hvrfor er det så farlig om morkaken ligger foran egentlig?

Back
Topp