Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Langt er du på vei?Jeg bor i Halden![]()
OkJeg bor oppe på næridsrød/gimle. Du da?
Tja... Var ikke dårlig så lenge som deg da. Bortsett fra hodepine og blodtrykksfall, ble jeg "bra" fra ca uke 12Hadt litt å stri med du da ja. Var sykt kvalm og trøtt til uke 13. Nå er jeg endelig bedre men sliter med hodepine. Men gleder meg stort til å komme i gang med trening og gå turer igjen. Barnehagen starter igjen 1 aug så da får jeg komt i gang igjen![]()
Åja.. Hehe da skjønner jeg detNei men unga er tilbake i barnehagen 1 aug. de har vært hjemme i 4 uker nå. så nå gleder vi oss alle til mandag
Jeg er ung ufør jeg så jobber ikke![]()
Nei men unga er tilbake i barnehagen 1 aug. de har vært hjemme i 4 uker nå. så nå gleder vi oss alle til mandag
Jeg er ung ufør jeg så jobber ikke![]()
Ahamens termin er 24 januar. skal på OUL 23 aug så får se om den flytter på seg daPå tidlig UL vokste lille rett i følge menstermin. Begge de to andre har jeg fått termin 5 dager før menstermin og de kom 12 dager før termin. så denne gang blir jeg vel flytta til feb en gang og føder max på overtid. hehehe
Når har du termin?
Ja klart detÅåå spennende med OUL i morgen!! Skal du vite hva som gjemmer seg inni der eller? Jeg er så nysjerrig på hva vi venter. Med begge de to andre har jeg vist hva det var før OUL på magefølelse. Gutten min hadde navn før jeg var 12 uker. Hehe.
Denne gang aner jeg ikke. Alle rundt meg tror jente så da er det sikkert gutt![]()
Menstermin er termin utregnet fra siste mens som var 16 april. Men de blir som regel alltid flyttet på på OUL.