Halden folk her?

Jeg blir 31 i november. Du da? Har du barn fra før? Jeg har en gutt på 4 og ei jente som blir 3 i sep :)

Ok. Nei.. Har ikke det. Du tenkte kanskje det utifra hva jeg kaller meg?! :)

Er 29 i november.

Ok ;) Der kan jeg absolutt ikke klage...enn så lenge:p De første ukene (3-5) var jeg konstant kvalm! Svimmel, endel vondt i hue og enormt slapp.

Såå brått og lavt blodsukker var såå uvant, (Hodesmertene og slappheten) at når jeg endelig fikk stabilisert den..ble jeg et helt nytt menneske:p Bedre humør og bedre energi! Fikk tilogmed trena igjen:D

Formen din da? :)

Hadt litt å stri med du da ja. Var sykt kvalm og trøtt til uke 13. Nå er jeg endelig bedre men sliter med hodepine. Men gleder meg stort til å komme i gang med trening og gå turer igjen. Barnehagen starter igjen 1 aug så da får jeg komt i gang igjen :D

Hadt litt å stri med du da ja. Var sykt kvalm og trøtt til uke 13. Nå er jeg endelig bedre men sliter med hodepine. Men gleder meg stort til å komme i gang med trening og gå turer igjen. Barnehagen starter igjen 1 aug så da får jeg komt i gang igjen :D
Tja... Var ikke dårlig så lenge som deg da. Bortsett fra hodepine og blodtrykksfall, ble jeg "bra" fra ca uke 12:)

Ja deilig følelse bare det å kunne gå ut blandt folk, på feks kafè;)

Åja... Så du jobber i barneh? :p

Nei men unga er tilbake i barnehagen 1 aug. de har vært hjemme i 4 uker nå. så nå gleder vi oss alle til mandag ;)
Jeg er ung ufør jeg så jobber ikke :(

mens termin er 24 januar. skal på OUL 23 aug så får se om den flytter på seg da :) På tidlig UL vokste lille rett i følge menstermin. Begge de to andre har jeg fått termin 5 dager før menstermin og de kom 12 dager før termin. så denne gang blir jeg vel flytta til feb en gang og føder max på overtid. hehehe ;) Når har du termin?

mens termin er 24 januar. skal på OUL 23 aug så får se om den flytter på seg da :) På tidlig UL vokste lille rett i følge menstermin. Begge de to andre har jeg fått termin 5 dager før menstermin og de kom 12 dager før termin. så denne gang blir jeg vel flytta til feb en gang og føder max på overtid. hehehe ;) Når har du termin?
Aha:confused: hva mener du med "mensen-termin"?

Jeg var til tul 5 juli, og trodde jeg var 15 uker på vei..ifølge kontrollen hos legen. Men endte opp med å tilbakestilles til 12+2 den dagen.

Mandag (1 aug) skal jeg på oul...:) Ettersom jeg "lissom" er 19 uker. Men er jo 16+2 til mandag. Så håper alt går som det skal og at vi finner ut alt vi vil :rolleyes: om ikke vi får time senere og..;)

Så no eksagt termin er jeg usikker på egentlig. Men regna ut midten av mnd. Så mye mens-sykluss-kluss etter jeg slutta på pilla.

Ååå spennende med OUL i morgen!! Skal du vite hva som gjemmer seg inni der eller? Jeg er så nysjerrig på hva vi venter. Med begge de to andre har jeg vist hva det var før OUL på magefølelse. Gutten min hadde navn før jeg var 12 uker. Hehe.
Denne gang aner jeg ikke. Alle rundt meg tror jente så da er det sikkert gutt ;)
Menstermin er termin utregnet fra siste mens som var 16 april. Men de blir som regel alltid flyttet på på OUL.

Ååå spennende med OUL i morgen!! Skal du vite hva som gjemmer seg inni der eller? Jeg er så nysjerrig på hva vi venter. Med begge de to andre har jeg vist hva det var før OUL på magefølelse. Gutten min hadde navn før jeg var 12 uker. Hehe.
Denne gang aner jeg ikke. Alle rundt meg tror jente så da er det sikkert gutt ;)
Menstermin er termin utregnet fra siste mens som var 16 april. Men de blir som regel alltid flyttet på på OUL.
Ja klart det;) Alle rundt oss, inkl kællen..tror det blir jente, så da har jeg begynt å tro det og. :) Men jeg håper på gutt egentlig! Spiller jo egentlig ingen roll, bare dett er friskt:p

Åja... Da er det sikkert derfor jeg ble satt tilbake i anntall uker;) regna utifra mens-termin sjøl.

Heter du forresten?

Back
Topp