Haha!

Rennet var akkurat over da det var tid for å flyttes.. Fikk lystgass mens vi ventet på ledig fødestue.. Lå der i 3,5 time.. Fikk epidural nå, så nå greide jeg endelig å oppdatere litt;-)
Wow! Da nærmer det seg med store skritt :D om ikke det er skjedd allerede?!
 
Å, så spennende!!! :) :)
 
Er nok ikke opptatt helt enda;-) Kl 19 var jeg oppe i 8 cm.. Gikk på do rett etterpå og da gikk vannet pluss slim og blod.. Har roet seg bittelitt, så kroppen varmer nok opp til pressing;-) Målet er å føde før vaktskifte kl 23, og akkurat nå ser det ut til at vi greier det med god margin;-)
 
Haha! Ikke hver dag vi får "live" fødsel via Babyverden Forum:) Du virker å være veldig rolig ift det hele - bra! Lykke til med siste etappe, og kos deg så mye med den lille ikveld/natt:)
 
Er nok ikke opptatt helt enda;-) Kl 19 var jeg oppe i 8 cm.. Gikk på do rett etterpå og da gikk vannet pluss slim og blod.. Har roet seg bittelitt, så kroppen varmer nok opp til pressing;-) Målet er å føde før vaktskifte kl 23, og akkurat nå ser det ut til at vi greier det med god margin;-)
å håi å håi! Så bra du får en kontrollert og normal fødsel :) Akkurat slik du ønsket deg vel? Du virker til å være meget rolig, stå på - kroppen og vi heier på deg :D Tenk om litt er lille baby her ute i verden!!
 
Har hatt en fantastisk fødsel så langt og da er det ikke vanskelig å være rolig;-) Lovte dere jo livefødsel;-) hihi:)

Skal veldig mye til nå om denne fødselen skal bli noe annet enn fantastisk;-) Gruer meg ikke lengre til pressing og har endelig begynt å skjønne at det skal komme en baby;-) Største frykt nå er at morkaken ikke kommer ut som den skal, for det er visst noe genetisk hos oss..
 
Nydeligste fødselen i verden:) Alt gikk kjempefint og jeg fikk bare to ørsmå rifter der huden var mest tørr og sår etter gjentatte soppinfeksjoner under svangerskapet:p

Cecilie kom til verden kl 0043, 3840 g og 53 cm<3 Fineste morsdagsgaven i verden;-)
 

Vedlegg

  • 1360462170402.jpg
    1360462170402.jpg
    37,3 KB · Visninger: 72
Gratulerer så masse! Nydelig jente:)
 
Nydeligste fødselen i verden:) Alt gikk kjempefint og jeg fikk bare to ørsmå rifter der huden var mest tørr og sår etter gjentatte soppinfeksjoner under svangerskapet:p

Cecilie kom til verden kl 0043, 3840 g og 53 cm<3 Fineste morsdagsgaven i verden;-)
For en herlig skatt <3 gratulerer så mye!!
 
Åh, så kjekt å høre at du fikk en fin fødsel. Gratulerer så mye :) :)
 
For ei utrolig skjønn lita jente!! Gratulerer så mye! Vel fortjent med fin fødsel. Åh, så hærlig.. Klarer ikke helt forstå at jeg snart skal ha en sånn jeg også snart... Kos deg!!!!
 
For ei utrolig skjønn lita jente!! Gratulerer så mye! Vel fortjent med fin fødsel. Åh, så hærlig.. Klarer ikke helt forstå at jeg snart skal ha en sånn jeg også snart... Kos deg!!!!
Nei, det begynte å gå opp for meg da det nærmet seg pressing;-) Det føles fortsatt litt uvirkelig:p

Takk jenter<3
 
Åh, så kjekt å høre at du fikk en fin fødsel. Gratulerer så mye :) :)
 
FANTASTISK!!! :) Gratulerer så mye med en nydelig liten prinsesse - endelig var hun ute hos mammaen og pappaen sin! :) Nyt tiden og kos dere max!! :) *klem*
 
Tusen takk jenter<3 Her går det strålende:) Ingenting gikk veien under fødsel og barsel sist, så det er helt fantastisk å kjenne at man er mye tryggere nå:)

Nå har vi akkurat ammet i 45 min. Hennes 3. måltid og det første hvor jeg har lagt henne til selv på begge brystene:) Det skjedde aldri med storesøster.. Der måtte jeg ha hjelp av andre eller bruke skjold og liknende..

Legger ved et bilde av frøken mett og god;-)
 

Vedlegg

  • 1360523760670.jpg
    1360523760670.jpg
    41,5 KB · Visninger: 32
Gratulerer:)
 
Back
Topp