Wow! Da nærmer det seg med store skrittRennet var akkurat over da det var tid for å flyttes.. Fikk lystgass mens vi ventet på ledig fødestue.. Lå der i 3,5 time.. Fikk epidural nå, så nå greide jeg endelig å oppdatere litt;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow! Da nærmer det seg med store skrittRennet var akkurat over da det var tid for å flyttes.. Fikk lystgass mens vi ventet på ledig fødestue.. Lå der i 3,5 time.. Fikk epidural nå, så nå greide jeg endelig å oppdatere litt;-)
Spørs om ikke hun er opptatt med noe eller noen nå.Wow! Da nærmer det seg med store skrittom ikke det er skjedd allerede?!
å håi å håi! Så bra du får en kontrollert og normal fødselEr nok ikke opptatt helt enda;-) Kl 19 var jeg oppe i 8 cm.. Gikk på do rett etterpå og da gikk vannet pluss slim og blod.. Har roet seg bittelitt, så kroppen varmer nok opp til pressing;-) Målet er å føde før vaktskifte kl 23, og akkurat nå ser det ut til at vi greier det med god margin;-)
For en herlig skatt <3 gratulerer så mye!!Nydeligste fødselen i verdenAlt gikk kjempefint og jeg fikk bare to ørsmå rifter der huden var mest tørr og sår etter gjentatte soppinfeksjoner under svangerskapet
Cecilie kom til verden kl 0043, 3840 g og 53 cm<3 Fineste morsdagsgaven i verden;-)
Nei, det begynte å gå opp for meg da det nærmet seg pressing;-) Det føles fortsatt litt uvirkeligFor ei utrolig skjønn lita jente!! Gratulerer så mye! Vel fortjent med fin fødsel. Åh, så hærlig.. Klarer ikke helt forstå at jeg snart skal ha en sånn jeg også snart... Kos deg!!!!