Haha!

MTDC

Forumet er livet
VIP
Lenge leve ironi! Time for igangsetting kl 9, også våkner jeg med rier!!!!! Akkurat 14 dager over (samme som mamma..)... Også jeg som skulle slippe å sitte i bil i 2,5 t med vondter.. Tok litt tid å komme seg i bilen, så vi forventer å ankomme sykehuset mellom ni og halv ti..
 
Masse lykke til..... :D
 
Jipppii!!! Åå så bra:) lykke til !
 
Takk jenter<3 Begynner å ta seg skikkelig opp her nå.. Riene varer 1-1.5 min og ca 3 min mellom og de har blitt skikkelig vonde... Skal ha epiduralen med en gang jeg kommer inn;-) 30-45 min igjen til sykehuset nå:p
 
Jøss!! Så bra!! Hærregud så spennende! Ingenting er bedre enn dette:)
 
Nå tenker jeg fælt på deg altså!!! :) Masse masse lykke til med fødselen!!
 
Så bra det startet av seg selv! Ingenting er jo bedre enn det:) masse lykke til:)
 
Så bra! Masse lykke til!
 
Takk<3 3 cm, så vi får tildelt rom og venter på at det skal ta seg opp:)
 
å, så spennende. Masse lykke til :)
 
Tusen takk<3 Fantastisk timing! Fikk rom akkurat til starten av dagens alpintsending!:) Topper lykken med en varmeflaske;-) Livet er godt;-)
 
Hihi! That's the spirit! :D
Du får svinse litt rundt sånn at hu er ute før programbytte! :D
Kanskje det;-) Du er passe sportsidiot når du håper det tar litt tid før jordmor kommer og sjekker åpning fordi du er redd for å gå glipp av resten av sendinga;-)
 
Haha! Du får ringe noen og be de ta opp sendingen, bare sånn i tilfelle. :p
Snart ferdig nå, og det er rimelig klart at det blir norsk seier:) Håper jeg rekker skiskyting også før jeg må på føden, men ser frem til et godt og varmt bad nå snart:)
 
Snart ferdig nå, og det er rimelig klart at det blir norsk seier:) Håper jeg rekker skiskyting også før jeg må på føden, men ser frem til et godt og varmt bad nå snart:)
Haha du er skjønn! Liker livesendingen fra fødselen din, venter spent på oppdatering :D
 
Rennet var akkurat over da det var tid for å flyttes.. Fikk lystgass mens vi ventet på ledig fødestue.. Lå der i 3,5 time.. Fikk epidural nå, så nå greide jeg endelig å oppdatere litt;-)
 
Back
Topp