Hadde ett lite håp

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Om at siden jeg ikke kjente noe i bekkenet i starten denne gangen så skulle dette gå bra :)
Men samme uke som sist i uke 9 smalt det :(
Å nå blir det bare verre å verre :( ene foten begynner å "henge etter" . Skal til legen på tirsdag å er nødt til å få henvisning til til fysio. Å vet at det å blir kiro .
Dobbelsidig bekken låsning å full sykemelding fra 21 sist. Er jeg heldi å klarer å gå lengre denne gang?
Jeg vill så gjerne!

Om at siden jeg ikke kjente noe i bekkenet i starten denne gangen så skulle dette gå bra :)
Men samme uke som sist i uke 9 smalt det :(
Å nå blir det bare verre å verre :( ene foten begynner å "henge etter" . Skal til legen på tirsdag å er nødt til å få henvisning til til fysio. Å vet at det å blir kiro .
Dobbelsidig bekken låsning å full sykemelding fra 21 sist. Er jeg heldi å klarer å gå lengre denne gang?
Jeg vill så gjerne!

Huff!:( missunner deg ikke!
Håper virkelig du kan gå lengre altså!

Jeg å for det blir så sinnsykt langt svangerskap om jeg må tilbringe halvparten av det på sofaen slik som sist :/

Skjønner den veldig godt!
I allefall om du er vant til æ være aktiv! :)

Off :( :( Håper det hjelper med fysio & kiropraktor, og at du slipper å gå så lenge sykemeldt!

Skjønner den veldig godt!
I allefall om du er vant til æ være aktiv! :)
Ja det er liksom det. Jeg er vandt med jobbing å komme hjem til husarbeid. Har en svært sosial jobb å bare det kommer jo til å være ett enormt savn.
Jeg kan ikke lenger støvsuge, det er det samme som å be om sofaen. Jeg kan ikke sitte for lenge, jeg kan ikke stå stille rett opp å ned.. Blæ!

Ja det er liksom det. Jeg er vandt med jobbing å komme hjem til husarbeid. Har en svært sosial jobb å bare det kommer jo til å være ett enormt savn.
Jeg kan ikke lenger støvsuge, det er det samme som å be om sofaen. Jeg kan ikke sitte for lenge, jeg kan ikke stå stille rett opp å ned.. Blæ!

Sååå kjedelig!
Håper jeg slipper det selv nå er det kvalmen som slår meg ut, litt skeptisk til jobb i morgen kjenner jeg! :(

Sååå kjedelig!
Håper jeg slipper det selv nå er det kvalmen som slår meg ut, litt skeptisk til jobb i morgen kjenner jeg! :(
Kan ikke være lett med den kvalmen heller :(
Jeg er heldig som slipper den for det må kammen være slitsomt :(
Sjønner godt du blir litt skeptisk ja.

Kan ikke være lett med den kvalmen heller :(
Jeg er heldig som slipper den for det må kammen være slitsomt :(
Sjønner godt du blir litt skeptisk ja.

Tar kvalmen over bekken problem når som helst altså! :O
Jobber jo i bhg, og har ikke informert sjefen enda så må skjule det en del enda!

Tar kvalmen over bekken problem når som helst altså! :O
Jobber jo i bhg, og har ikke informert sjefen enda så må skjule det en del enda!
Uff det kan ikke være så lett å sjule :(
Jeg klarer det ikke, for jeg halter.. Men ser bare ut dom ei gammel kone på tur hahaha :p

Uff det kan ikke være så lett å sjule :(
Jeg klarer det ikke, for jeg halter.. Men ser bare ut dom ei gammel kone på tur hahaha :p

Nei er jeg like kvalm i morgen så får jeg nok ett kjempe problem! :O
Håper på mange måter det ikke er med de minste jeg skal være, da jeg ikke burde bære for tungt etter beskjed fra jordmoren min :O

nei skjønner det ikke går så bra da:rolleyes::sorry:

Fikk det i uke 10 første gang og ca uke 11-12 andre gang. Første gangen jobbet jeg som ombordansvarlig på tog og ble sykmeldt fra uke 10, for var umulig å utføre jobben på en sikker måte. Sist jobbet jeg delvis sykmeldt fra midt i svsk ca, og fullt sykmeldt den siste måneden. Nå kjenner jeg bekkenet bittelitt når jeg har styra mye, og føler det er totalt umulig med sykmelding før sommerferien (er da uke 21 tror jeg). Er kontaktlærer og fagansvarlig i engelsk på 10.trinn og har muntlig eksamen 2 og 5 juni.... Kan ikke "svikte" kidsa før den tid altså!

JObber ikke du i butikk? Det er jo nesten det verste med bekkenløsning da. Løfting, hardt lagergulv og mye statiske bevegelser.... Kjenn på kroppen, du er mamma først og fremst :)

Fikk det i uke 10 første gang og ca uke 11-12 andre gang. Første gangen jobbet jeg som ombordansvarlig på tog og ble sykmeldt fra uke 10, for var umulig å utføre jobben på en sikker måte. Sist jobbet jeg delvis sykmeldt fra midt i svsk ca, og fullt sykmeldt den siste måneden. Nå kjenner jeg bekkenet bittelitt når jeg har styra mye, og føler det er totalt umulig med sykmelding før sommerferien (er da uke 21 tror jeg). Er kontaktlærer og fagansvarlig i engelsk på 10.trinn og har muntlig eksamen 2 og 5 juni.... Kan ikke "svikte" kidsa før den tid altså!

JObber ikke du i butikk? Det er jo nesten det verste med bekkenløsning da. Løfting, hardt lagergulv og mye statiske bevegelser.... Kjenn på kroppen, du er mamma først og fremst :)
Jo jeg jobber i butikk så akkurat det har jeg nok ikke det beste yrket.
Men heldivis så har jeg hovedsakelig kassen. Å området rundt der, kun kosmetikk og små godt så det er ikke så tungt, er med på frukten å men har sagt st jeg ikke kan være med på det tyngste.
Jeg sitter en del i ro men går noen turer rundt kassen å frem å tilbake så jeg ikke stivnet helt :)

Uff nei jeg sjønner du ikke vill svikte barna men så er det jo som du p sier vi er mamma først og fremst.
Håper vi begge holder ut til sommeren ihvertfall :)

Nei er jeg like kvalm i morgen så får jeg nok ett kjempe problem! :O
Håper på mange måter det ikke er med de minste jeg skal være, da jeg ikke burde bære for tungt etter beskjed fra jordmoren min :O

nei skjønner det ikke går så bra da:rolleyes::sorry:
Krysser fingrene for st du får vært på stor avdeling :D
Sjønner godt at det er hardt med småbarn nå

Back
Topp