junibebi89
Gift med forumet
Drikki en flaske alkoholfri rødvin med 0.05% alkohol?
. Fått i gave
..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde nok ikkje det nei, men mest fordi det hadde føltes heilt feil.Drikki en flaske alkoholfri rødvin med 0.05% alkohol?. Fått i gave
..
Takk! Reiser til Spania for å overraske en som har bursdag i morgen, og det har jeg ikke tenkt over i det hele tatt!Men 1 ting. Vær obs på alkoholfri vin i utlandet. Var i Tyrkia i sommer. Spurte om de hadde alkoholfri vin på hotellet. Jaaaaaa da sa de.. Men jeg ville være 110% sikker på at jeg ikke ble lurt. Så jeg ba om å få se flasken før jeg bestilte. Det var søren meg over 4.7 prosent. Og det var bilde av at man kunne kjøre bil og gravid mage på flasken.. Så vær litt obs og SJEKK nøye! Tydelig andre retningslinjer i andre land..
Under 0.7% for gravideHm! Takk for fine , varierte og ærlige svar!. Da er det opp til meg
hehe. Tror kanskje jeg "tør" har jo drukket alkoholfri øl og så er vel bittelitt i de og. Men matportalen sier det er trygt for gravide så lenge det var under 2.5 pr