Hadde du reagert

ORIGINAL: Labambie

Eeeeh... Ja. Hadde bedt han finne den skruen som løsna fra hodet. Det er ikke normal oppførsel.

kan ikke annet enn å signere labambie her[:D]

Spør han kor i Thailand dei skal.
Vert med han til Thailand [:)]

ORIGINAL: Liidsi

ORIGINAL: Tøsa

ORIGINAL: Liidsi

ORIGINAL: stibli

Jeg hadde først og fremst begynt å lure på hvordan han fant henne? Og er det en thai-dame som bor i Norge eller Thailand? Ikke at det spiller noen særlig rolle for hvordan jeg hadde reagert, men jeg hadde jo lurt på hvordan han hadde klart å finne en, spesielt hvis hun bor i thailand.

Huff, for en vanskelig situasjon [&o] 

Hun bor i Thailand. Kompisen hans har ei thai dame og hun er vistnok venninne til denne jenta som sambo har lagt til som venn. Så var vist slik han fant henne.

Æsj da...

Jupp. Føler meg bare teit nå[:'(] det er en felles kompis av oss. Sambo påsto at han hadde funnet henne på kompisen sin venneliste men det hadde han slettes ikke. Så der løy han gitt. [:@]

Fader for en type... Jeg hadde nok startet min egen lille etterforskning, prøvd å laga meg en snerten thai-profil selv og kontakta ham,
bare for å se hva han skriver og sånt.

ORIGINAL: Redstockings

Om det var min mann hadde jeg nok ikke brydd meg noe særlig. Han har så mange sånne facebookspill at han kjenner jo ikke halvparten av de han er "venner" med på face uansett.

Men om jeg hadde merket tegn til utroskap eller fikk en bad-feeling så hadde jeg tatt det opp med han. Prøvd å ta det på en fin måte og ikke virke anklagende. (lettere sagt enn gjor
t)

Om du er usikker eller syns dette er dumt så syns jeg du skal si det til han. Forklar hvordan du føler det når han blir venner med damer som han syns er "fine". Regner med det går ut over selvtillitten din. 

sign

Eeeeh... Ja. Hadde bedt han finne den skruen som løsna fra hodet. Det er ikke normal oppførsel.
SIGN!

Det lukter muffins her ja!!! Hadde aldri godtatt at han hadde reist på den turen! Og jeg syns du skal lage en falsk thai profil og se hva han svarer, da får du sannheten. Ønsker deg lykke til! 

Hadde sagt rett ut at jeg syntes det var tullete av han, og at om drømmen var så stor, så kan han gjeerne pakke sakene å ta seg en tur til thailand - og ikke komme hjem til oss igjen[:)]  streng, jeg? nææ! heheh 

ORIGINAL: Frk Lola

Snakk skikkelig med han.
Drar han til thailand så får du si han kommet hjem som singel, for det er uakseptablet.

er jo ikke sikkert han kommer singel hjem hvis han har ei der da..

æsj, jeg får bare en vemmelig følelse inni meg av å lese denne tråden[:'(] Beklager HI, men her stinker det lang vei[X(] Respektløs av kjæresten din....

ORIGINAL: Kattekvinnen

Fant du ut noe om hva han egentlig styrer meg?

Tja...si det du. Han sa at han var kun ute etter venner på facebook og ikke noe annet. Han har slettet kommentarene fra både henne og seg selv. Så nå er hun bare der kun som nabo i et spill på facebook. Han har sagt at han overhodet ikke er interessert i henne osv. Så jeg velger å tro på han. Han har ikke chattet med henne og ikke sendt noe penger. Det var andre familiemedlemmer som så det og reagerte kraftig på det. H*n er ikke begeistret for thai damer for å si det mildt. Den personen sendte melding til henne om å holde seg unna han[&:] litt pinlig må jeg si [:-]

jeg hadde ikke brydd meg så mye, men er bør respektere grensene til hverandre. og viss det gjør det usikker så burde det ikke være noe problem for han å slette de vennene

Back
Topp