[Hildemor]
Elsker forumet
ORIGINAL: Labambie
Eeeeh... Ja. Hadde bedt han finne den skruen som løsna fra hodet. Det er ikke normal oppførsel.
kan ikke annet enn å signere labambie her[:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eeeeh... Ja. Hadde bedt han finne den skruen som løsna fra hodet. Det er ikke normal oppførsel.
ORIGINAL: Liidsi
ORIGINAL: Tøsa
ORIGINAL: Liidsi
ORIGINAL: stibli
Jeg hadde først og fremst begynt å lure på hvordan han fant henne? Og er det en thai-dame som bor i Norge eller Thailand? Ikke at det spiller noen særlig rolle for hvordan jeg hadde reagert, men jeg hadde jo lurt på hvordan han hadde klart å finne en, spesielt hvis hun bor i thailand.
Huff, for en vanskelig situasjon [&o]
Hun bor i Thailand. Kompisen hans har ei thai dame og hun er vistnok venninne til denne jenta som sambo har lagt til som venn. Så var vist slik han fant henne.
Æsj da...
Jupp. Føler meg bare teit nå[:'(] det er en felles kompis av oss. Sambo påsto at han hadde funnet henne på kompisen sin venneliste men det hadde han slettes ikke. Så der løy han gitt. [:@]
ORIGINAL: Redstockings
Om det var min mann hadde jeg nok ikke brydd meg noe særlig. Han har så mange sånne facebookspill at han kjenner jo ikke halvparten av de han er "venner" med på face uansett.
Men om jeg hadde merket tegn til utroskap eller fikk en bad-feeling så hadde jeg tatt det opp med han. Prøvd å ta det på en fin måte og ikke virke anklagende. (lettere sagt enn gjort)
Om du er usikker eller syns dette er dumt så syns jeg du skal si det til han. Forklar hvordan du føler det når han blir venner med damer som han syns er "fine". Regner med det går ut over selvtillitten din.
ORIGINAL: LabambieSIGN!
ORIGINAL: Kattekvinnen
Fant du ut noe om hva han egentlig styrer meg?
ORIGINAL: ladylovelylux
ja. selvfølgelig. Hvorfor skal han legge til noen han ikke kjenner?[8|]
ORIGINAL: 3xS
da hadde jeg begynt å lure ja.. [8|]