Hadde du reagert

ORIGINAL: Liidsi

Han sa for noen dager siden at siden jeg skal på behandlingsreise til sommeren (har bekhtrev) og være borte i 4 uker så syntes han at han godt kunne reise med en kompis (som har thai dame) til Thailand og være i 3 uker uten familie. Trodde først det var en spøk men nå vet jeg ikke. Og etter at jeg fant ut dette så begynner jeg virkelig å lure. Jeg orker ikke snakke med han nå og ihvertfall etter de "lame" forklaringene/unnskyldningene hans.

Hadde ikke reagert på det første du skrev men det over hadde jeg reagert kraftig på! Ikke sjans om han hadde fått lov til den turen og hadde han dratt så hadde det vært tomt hus når han kom hjem.

ORIGINAL: Labambie

Eeeeh... Ja. Hadde bedt han finne den skruen som løsna fra hodet. Det er ikke normal oppførsel.

Jeg hadde først og fremst begynt å lure på hvordan han fant henne? Og er det en thai-dame som bor i Norge eller Thailand? Ikke at det spiller noen særlig rolle for hvordan jeg hadde reagert, men jeg hadde jo lurt på hvordan han hadde klart å finne en, spesielt hvis hun bor i thailand.

Huff, for en vanskelig situasjon [&o] 

ORIGINAL: ladylovelylux

ja. selvfølgelig. Hvorfor skal han legge til noen han ikke kjenner?[8|]

Har lagt til mange utenlandske jeg ikke kjenner jeg, ikke noe skummelt med det. Noen av dem er blitt veldig gode nett-venner. Har lagt dem til pga spill vi spiller så blir jo ikke helt det samme som å legge til thaidamer og en samtidig har annonsert at en liker slike. [:-]

Eeeeh... Ja. Hadde bedt han finne den skruen som løsna fra hodet. Det er ikke normal oppførsel.

Hadde reagert ja. helt klart

ORIGINAL: Kosinuss

eeeeh ja!hadde forlangt å slette dem.hvorfor skal man ha venner man ikke kjenner?

Seriøst. Forlangt at en voksen mann slettet fordi du mener man ikke skal ha venner man ikke kjenner ? Hva om han har et annet syn på det [8D] ?

Jeg hadde nok mobbet han litt jeg, dratt det som en spøk- Regner med at hvis han vil ha thaidame så er'n ikke sammen med meg!

Han sa for noen dager siden at siden jeg skal på behandlingsreise til sommeren (har bekhtrev) og være borte i 4 uker så syntes han at han godt kunne reise med en kompis (som har thai dame) til Thailand og være i 3 uker uten familie. Trodde først det var en spøk men nå vet jeg ikke. Og etter at jeg fant ut dette så begynner jeg virkelig å lure. Jeg orker ikke snakke med han nå og ihvertfall etter de "lame" forklaringene/unnskyldningene hans.

DETTE hadde jeg derimot reagert på!

ORIGINAL: Fly

Me too....Ser ut som han forbreder seg til Thailandsturen sin ved å legge til ukjente Thai damer gitt....

ORIGINAL: Årolilja

Me too....Ser ut som han forbreder seg til Thailandsturen sin ved å legge til ukjente Thai damer gitt....

nei fy a meg.. dette hadde jeg reagert på..
ikke f om jeg hadde latt mannen min reise til thailand når han driver og blir kjent med folk derifra damer.. da hadde jeg tatt en seriøs pratt med han om hva han virkelig vil.

ORIGINAL: stibli

Jeg hadde først og fremst begynt å lure på hvordan han fant henne? Og er det en thai-dame som bor i Norge eller Thailand? Ikke at det spiller noen særlig rolle for hvordan jeg hadde reagert, men jeg hadde jo lurt på hvordan han hadde klart å finne en, spesielt hvis hun bor i thailand.

Hun bor i Thailand. Kompisen hans har ei thai dame og hun er vistnok venninne til denne jenta som sambo har lagt til som venn. Så var vist slik han fant henne.

ORIGINAL: reidis

ORIGINAL: Årolilja

nei fy a meg.. dette hadde jeg reagert på..
ikke f om jeg hadde latt mannen min reise til thailand når han driver og blir kjent med folk derifra damer.. da hadde jeg tatt en seriøs pratt med han om hva han virkelig vil.

hehehe, lukter muffins.. Jeg hadde ihvertfall reagert..

awwwwwwww thaidamer ja..

og russerdamer..

synes de kun står for en ting : u name it [&:]=====>6<======

Hadde lagt til henne jeg og tror jeg [8D]

ORIGINAL: 3xS

da hadde jeg begynt å lure ja.. [8|]

ORIGINAL: Tøsa

ORIGINAL: stibli

Hun bor i Thailand. Kompisen hans har ei thai dame og hun er vistnok venninne til denne jenta som sambo har lagt til som venn. Så var vist slik han fant henne.

Æsj da...

Jupp. Føler meg bare teit nå[:'(] det er en felles kompis av oss. Sambo påsto at han hadde funnet henne på kompisen sin venneliste men det hadde han slettes ikke. Så der løy han gitt. [:@]

men jeg skjønner ikke hvorfro han skal adde henne bare fordi han så henne på vennelista på kompisen sin

Back
Topp