Hadde du reagert

Liidsi

Elsker forumet
om mannen/samboeren hadde lagt til en eller flere damer fra Thailand som venn på Facebook uten noen som helst grunn og uten å kjenne dem? Og du viste at han synes at thaidamer er fine og alltid hatt lyst til å dra dit.

Eeeeh... Ja. Hadde bedt han finne den skruen som løsna fra hodet. Det er ikke normal oppførsel.

da hadde jeg begynt å lure ja.. [8|]

ville vel stusset litt...
Kanskje spurt forsiktig "næmmen, er du blitt kjent med noen fra thailand nå?"
Eller noe sånn [&:]

Hehe, må ikke virke "for" kontrollerende heller liksom, men jeg ville lurt på hva det var, og ville nok hatt et svar på det.

ORIGINAL: Ninen D

ville vel stusset litt...
Kanskje spurt forsiktig "næmmen, er du blitt kjent med noen fra thailand nå?"
Eller noe sånn [&:]

Hehe, må ikke virke "for" kontrollerende heller liksom, men jeg ville lurt på hva det var, og ville nok hatt et svar på det.

Han kjenner henne ikke. Han har vel lagt henne til for at han synes hun er fin. Jeg spurte han om hvorfor han hadde lagt henne til som venn når han ikke kjente henne. Fikk som svar at han ikke har gjort noe galt. Det er lov til å ha venna. Det er lov ja men hvorfor folk du ikke kjenner? Føler meg ukomfortabel [&o]

ORIGINAL: Liidsi

Han kjenner henne ikke. Han har vel lagt henne til for at han synes hun er fin. Jeg spurte han om hvorfor han hadde lagt henne til som venn når han ikke kjente henne. Fikk som svar at han ikke har gjort noe galt. Det er lov til å ha venna. Det er lov ja men hvorfor folk du ikke kjenner? Føler meg ukomfortabel [&o]
Hadde ikke følt meg komfortabel med det svaret der jeg heller... Vet erlig talt ikke hva jeg hadde gjordt[&:]

hadde bedt han pakket å reist for å finne seg ei der nede,og bli der...slik som mange andre griser før han

øhhhhh....skeptisk[8|]

Jeg har sagt at han ikke får legge til folk han ikke kjenner så lenge han har bilder av ungene der..

Så jeg hadde reagert ja!

nå er jo alle menn forskjellige men hadde det vært min samboer hadde jeg ledd og spurt hva i all verden han gjorde på[;)]

eeeeh ja!hadde forlangt å slette dem.hvorfor skal man ha venner man ikke kjenner?

Om det var min mann hadde jeg nok ikke brydd meg noe særlig. Han har så mange sånne facebookspill at han kjenner jo ikke halvparten av de han er "venner" med på face uansett.

Men om jeg hadde merket tegn til utroskap eller fikk en bad-feeling så hadde jeg tatt det opp med han. Prøvd å ta det på en fin måte og ikke virke anklagende. (lettere sagt enn gjort)

Om du er usikker eller syns dette er dumt så syns jeg du skal si det til han. Forklar hvordan du føler det når han blir venner med damer som han syns er "fine". Regner med det går ut over selvtillitten din. 

ORIGINAL: Labambie

Eeeeh... Ja. Hadde bedt han finne den skruen som løsna fra hodet. Det er ikke normal oppførsel.

Han sa for noen dager siden at siden jeg skal på behandlingsreise til sommeren (har bekhtrev) og være borte i 4 uker så syntes han at han godt kunne reise med en kompis (som har thai dame) til Thailand og være i 3 uker uten familie. Trodde først det var en spøk men nå vet jeg ikke. Og etter at jeg fant ut dette så begynner jeg virkelig å lure. Jeg orker ikke snakke med han nå og ihvertfall etter de "lame" forklaringene/unnskyldningene hans.

ORIGINAL: Labambie

*fnis*

Back
Topp