Hadde du en stor

Noen som husker 21.Jump Street??

ohhaahh...  Jeg elsket å være hos kusinen min fordi hun hadde den kanalen denne serien gikk på. :)

Her var det Leonardo DiCaprio og Kian Egan fra Westlife[:D][:D]

Husker jeg likte Jared Leto, Leonardo D, og vin diesel

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

ORIGINAL: Drømmeren

Runar i The Boys[8D]

oh....yes....[:D][:D][:D]

Hehe godt det ikke bare var meg[8D]

Da det Crushet gikk over med Runar  så var det Ben i A1 som var det nye crushet[8D]

Ellers var jeg fan av Leonardo DiCaprio også[;)]

ORIGINAL: oh hvite lakenrumpe

eminem, og han er min store "forlatetypenforenkjendis"-kandidat den dag i dag[:D]

Hahaha - jeg og [:D]

Huff... Jeg var vel gamske het i toppen etter han Gækki fra Creation da jeg gikk på barneskolen [:-] Han er det nok mange her inne som ikke vet hvem er! [:D] gammal er jeg! [8D]

ORIGINAL: MeMyself

Jared Leto, i "My so called life".. [8D][:D]

Han er ikke så verst som rockegutt heller [:)]

ORIGINAL: Speedsjarken

James Hetfield, Robert Downey Jr og Johnny Depp. Har i grunn aldri forandra seg :P

<3 <3 <3 <3

ORIGINAL: Et kallenavn

ORIGINAL: Speedsjarken

James Hetfield, Robert Downey Jr og Johnny Depp. Har i grunn aldri forandra seg :P

<3 <3 <3 <3

Leonardo De Caprio
Jared Leto
Han som sang i NKOTB hsker ikke navnet [8|][8D]
Brad Pitt [8D]
Jonny Depp

Bon jovi.... suuuuuuukk!! Og jeg skal på konsert å se han for første gang i juni!! WOOOOOHOOOOO!!!!!!!!!![:D][:D]

ORIGINAL: Mitsukai

Når jeg var sånn 8-9 år var jeg ganske facinert av aaron carter da [:D]

Sign[X(]

Keanu Reeves , da eg va 15-16 år..synes ikkje han er så kjekk lenger[8D]

Jeg var så forelsket i Jason Priestley og Stephen Gately at jeg holdt på å stryke med!
For ikke å SNAKKE om Mark Owen.

Jordan i NKOTB......
Gad.....[X(]

ORIGINAL: vetlemeg

Samme her!
Leo <3 hehe,,,

Josh Hartnett litt seinere da... ^^ Fortsatt ikkje værst nokon av dei altså!! Leo blir jo berre bedre med årene!![8D]
jepp..hadde til og med "kjærlighetssorg" fordi jeg aldri kunne få møte han[8|][X(][X(][8D]

Jepp! Mark Owen i Take That! Jeg var så utrolig forelsket i ham [8D]

Åh, det har vært mange, men den aller største var nok EMILIO ESTEVEZ [:)] *sukk* På det "verste" sa jeg at hvis jeg noengang fikk en sønn så skulle han hete Emilio. For et par år minnet noen meg på at jeg hadde vært bestemt på det. Måtte le litt da- datteren min heter jo Emilie!!! Må ha lagt i underbevisstheten gitt, hehe[8D]

Back
Topp