Hadde du en stor

Jeg var også stoooor fan av Samantha Fox, og hadde toppløs bilde av hun hengende på skapet[8|][8D][:D]

ORIGINAL: nussnøff

Jeg var også stoooor fan av Samantha Fox, og hadde toppløs bilde av hun hengende på skapet[8|][8D][:D]

Hahaha.. jeg digga henne også, men puppebilde hadde jeg ikke tror jeg! Men en plakat i
cowboyskjorte og oppreven olashorts.. [8D]

John Carew [:D]
Og spøkelse Casper da han ble menneske [:D]
Jeg drømte om å gifte meg med en amerikansk kjendis og bo i USA, jeg bor i USA men ble ikke kjendis på meg, men han jeg kapra kunne glatt vært både model og skuespiller, for han er så hot at det halve kunne vært nok! ( forelsket i mannen sin kanskje)

New Kids On The Block! [:D][:D] Ja, og litt Tom Cruise, Johnny Depp og Marcus Schenkenberg. Oooog Jared Leto!!! [:D]

Ååå ja..

Backstreet Boys og A1...hahha[8D][:D]
Så og si alle veggene mine var tapetsert med de......Kødder ikke engang..LOL...

Og i mitt voksne liv så crusher jeg jo på Ville Valo,men det var jo kanskje ikke en overraskelse for de fleste her inne..[8D]

Brian i Backstreet Boys, og senere var det Brad Pitt. [8D]

Rob Estes....han som spilte i silke på tv2. Gråt i flerne dager mår han ble skutt å drept i serien.
Husker jeg hadde bilde av han i hjerteramme på nattbordet[8D][8D]

ORIGINAL: Minsa*

Rob Estes....han som spilte i silke på tv2. Gråt i flerne dager mår han ble skutt å drept i serien.
Husker jeg hadde bilde av han i hjerteramme på nattbordet[8D][8D]

JOey fra New Kids On the Block da jeg gikk i 3./4. klasse.. [8D][&:][:D]

Og så Leonardo DiCaprio og Jared Leto.. *sukk*

Jeg var såååååååååå forelska! [8D]

John Travolta[&:]   Det har gått over..[:D]

Brad Pitt:) Hadde og plakat av Usher på døra. Så husker jeg at jeg likte han som spilte Billy i de tidlige episodene av Baywatch, han lille fyren. Ja og selvfølgelig Jared Leto.[:D]

Ikke forelska kansje men jeg var og er helt opphengt i

OZZY

ORIGINAL: Drømmeren

Runar i The Boys[8D]

oh....yes....[:D][:D][:D]

• Brad pitt
  • Jared Leto
  • Dicaprio
  • Brian i BSB
  • Scott Wolf (party of five)
  • Will Smith

Og nå er jeg forelsket i Aleksander Skarsgård (true blood) og Ian Somerhalder (The vampire Diaries)

Leonardo Dicaprio
Johnny Depp
Vin Diesel

og
EMINEM

Jenterommet mitt hos pappa har fremdeles en haug med plakakater av eminem og disse andre hengendes :P hehe

Johnny Depp <3

Back
Topp