Hadde du en stor

Brian Thomas Littrell i BSB...

ORIGINAL: *yummymummy*

hadde en plakat av Westlife som dekket HELE døren til soverommet mitt.
Pluss masse plakater ellers på rommet, med Weatlife og A1[8D]

Hadde jeg å, men jeg hadde tapetsert hele rommet mitt altså, var ikke en ledig flekk, til og med i taket[8D]
Tok de ned etter min kjære ble med hjem etter en fest[8D]
Skal sies at jeg fortsatt er meget fan av både a1 og Westlife, men plakatene mine ligger pent nedpakket i esker, selv om jeg helst skulle hatt de på en vegg [8D]

JA!! Hehe..

Jeg digga boybande A1 og var hodestups forelska i
BEN ADAMS

Sånn er han nå [8D]

var vel 11-12, og var forelsket i ca hele Take That. Men mest Mark Owen Har eskevis med bilder/plakater, alle cder, utklipp fra blad osv [;)]

ORIGINAL: Minsa*

Rob Estes....han som spilte i silke på tv2. Gråt i flere dager når han ble skutt å drept i serien.

Jaaa...  :( :(  huff som jeg gråt!!!!

De som dekket hele rommet mitt var NEW KIDS ON THE BLOCK, og da spesiellt Joey McIntyre. :)  smeeelt...  var skikkelig innmari dødsforelska i han altså.. Klippet håret mitt og tok permanent så jeg ble lik han. :)  Hi-hi..
 En liten del av veggen var Johnny Depp og Tom Cruise sin, men resten var NKOTB sin. :)

Leonardo
Hadde veggene dekket med plakater av han[8D]

Gjett om!

Av plakater hadde jeg 2-3 stoooore av Arnold Schwarzenegger fra Terminator-filmene. [:)] Elsket de filmene og så 1. og 2. sikkert 100 ganger.

Også var der plakater av Tom Cruise, Patrick Swayze og New Kids On The Block.

jeg var helt lost i HANSON brødrene. Men hadde gitt hjertet mitt til han som sang, Taylor.
Hadde plakater over heeeeele rommet mitt!!

Taylor Hanson Biography" src="http://www.teenidols4you.com/thumb/Actors/taylor_hanson/thanson190.jpg" width=140 align=right>

Slik var han da jeg elsket han! hoho
men han er jo søt nå også da..

Leonardo Dicaprio, hadde alle mulige dingser og dangser med bilde av han på..
Til og med en KLOKKE i stein med bilde av han på[:-][:-]
Han er kjekk enda han da, eller kjekkere:)
Så litt ut som ei barnerompe før[8D]

Og Ben i A1 [8D][8D]
Ganske klin gæærn etter han også ja:P
Han er jo søt men ikke akkurat noen hemmelig crush lenger[8D]

Leonardo Dicaprio! Suuuuk...
Han er jo fortsatt helt nydelig da!! [8D]

ORIGINAL: Misin

New Kids On The Block! [:D][:D] Ja, og litt Tom Cruise, Johnny Depp og Marcus Schenkenberg. Oooog Jared Leto!!! [:D]

Hehe, godt det er fler! Jeg forgudet New Kids On The Block...og litt Tom Cruise og Johnny Depp

hadde en del:p
leonardo dicaprio
ben adams
++

nå er det Ami James som er den hotteste:p

Var veldig forelska i Leonardo Dicaprio ja[8D] Og Josh Hartnett lit senere. Nå synes jeg at leo er not so hot[8D] Men josh er vel evig pen[8D][:D]

Huff ja.. Eminem[:'(][:'(]

ORIGINAL: nussnøff

fjortis forelskelse i en kjendis? En som du hadde plakater av på veggen, og som du drømte om dagen lang?[:D]

Hvem var det, og hva syns du om denne personen i dag?

Min var Leonardo Dicaprio og jeg må innrømme at han er ganske så  kjekk enda[8D]

Min også[:D]

Back
Topp