Hadde du blandet deg?

Får helt vondt i magen når ingen reagerer. Jeg blir helt satt ut når mennesker klarer å ikke gripe inn på så åpenbare situasjoner. Merker at jeg blir trist av alle disse iscenesatte videoene. Både hvordan folk (ikke) reagerer og man kan aldri vite om hva som er en ekte situasjon eller en falsk.

Det der var helt sykt drøyt!! At folk ikke gjør noe?? Er ganske forsiktig med å si fra selv, men her hadde jeg reagert!! Det verste er hun som ber han vente så HUN kan komme seg ut. Fy faen, hun burde skamme seg! ( sammen med resten av de som snudde ryggen til!)

Det der var helt sykt drøyt!! At folk ikke gjør noe?? Er ganske forsiktig med å si fra selv, men her hadde jeg reagert!! Det verste er hun som ber han vente så HUN kan komme seg ut. Fy faen, hun burde skamme seg! ( sammen med resten av de som snudde ryggen til!)

Det reagerte jeg på også :o
At bare en stoppet de sier mye om hvor egoistiske mange har blitt :(

Det syns jeg jeg også!

Ja, det er helt jævli at ikke flere reagerer, MEN jeg ville ikke grepet inn om jeg sto der med mitt barn! Med tanke på at den mannen virker helt sjuk, og ikke redd for noe, og jeg vil ikke terge han til å angripe meg og mitt barn. Jeg hadde øyeblikklig tilkalt vektere/politi i det jeg kom meg ut av heisen.
Hadde jeg stått der alene, hadde jeg kanskje heller ikke turt. For alt jeg vet bærer han våpen, eller er mest sannsynlig sterkere enn meg. Om det hadde vært noen andre voksene der med meg, hadde jeg nok turt å si ifra.

Sign!

Jeg hadde nok ikke turt å si fra direkte til personen hadde jeg vært alene i heisen eller med datteren min. Men det betyr ikke at jeg ikke ville gjort noe. Jeg hadde ringt politiet etter at jeg hadde kommet meg ut. Men jeg utsetter ikke meg selv for fare for å redde andre. Mulig det er egoistisk. Hadde det vært andre voksne tilstede hadde det vært lettere for meg å si fra, da jeg vet at jeg har "back up".

uff så trist å se hva vi mennesker har blitt til... Håper virkelig jeg slipper å se noe slikt rundt meg!

Back
Topp