M
mammagutt
Guest
ORIGINAL: jafris
ja helt klart, klipp i vei[:D]
Hvis jenta har mast om dette i månedsvis så har hun jo virkelig tenkt på det da. Klipp i vei [:D] evt. start med litt og se hva som skjer...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: jafris
ja helt klart, klipp i vei[:D]
ORIGINAL: Miss Fat
Nei, det hadde jeg ikke.
Jeg har vokst opp med kort hår nesten altid, min mr klippet og klippet og klippet meg for at jeg skulle få tykt hår. Fikk ikke hår før jeg var 2 år og det var så tynt.
Så jenta mi skal få langt hår, og ikke minst slippe kort lugg for det synes jeg er mindre pent.
ORIGINAL: funny_bunny
Nei, det hadde jeg ikke.
Jeg har vokst opp med kort hår nesten altid, min mr klippet og klippet og klippet meg for at jeg skulle få tykt hår. Fikk ikke hår før jeg var 2 år og det var så tynt.
Så jenta mi skal få langt hår, og ikke minst slippe kort lugg for det synes jeg er mindre pent.
Så moren din klippet det kort fordi om du ville ha langt hår?
Blir det ikke da litt feil å tvinge en jente som har lyst på kort hår til å ha langt hår? Blir jo egentlig det samme[8|]
ORIGINAL: Lykkeliky
ORIGINAL: funny_bunny
Nei, det hadde jeg ikke.
Så moren din klippet det kort fordi om du ville ha langt hår?
Blir det ikke da litt feil å tvinge en jente som har lyst på kort hår til å ha langt hår? Blir jo egentlig det samme[8|]
Haha, jeg tenkte det samme.. [8|]
ORIGINAL: fruktbar
Så søt hun var da..
ORIGINAL: veni_vidi_vici
ORIGINAL: Lille Rosin
ORIGINAL: fruktbar
Så søt hun var da..
Takk...[:)]
Ho er ikke mere enn rett rundt 3 år på det bildet, og var sikkert mange som syns jeg var helt fjern når ungen gikk rundt med sånn frisyre.[:D]
Men nå som håret har vokst likt til skulderlangt maser ho allerede om asymetrisk igjen.[:D]
Hun var jo kjempe søt og kjempe kul sveis. Skjønner godt at hun maser om å få den klippen igjen. Du må jo bare være den kuleste mammaen.

ORIGINAL: TiraV
oioi...trudde det var "in" med barns medbestemmelse eg!! Er i alle fall viktig i bhg!
Til trådstarter! Er så enig med deg, og forstår dilemmaet ditt VELDIG...har ein toåring med verdens nydeligste hår. Kan hende eg gret den dagen ho "krever" å få klippe det kort [8D]
Slenger meg på nokon av dei andre her...kanskje det finnes eit kompromiss...med kort frisyre, men ikkje maskinklipp [:)] Men hadde ho vært heilt og fullstendig bestemt og nekta for kompromiss så hadde eg kanskje latt det gå sin gong...så satt meg for meg sjølv og gråte ein skvett [&:] Nei...eg veit ikkje...krysser fingrane for å sleppe den slags krav i framtida[8D]